تابش: جذب محسن مسلمان را نه تایید می‌کنم نه تکذیب/ مهندسِ سپاهان من هستم!

کدخبر: 2304751

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره انتقال محسن مسلمان به این تیم واکنش جالبی نشان داد.

- اخبار ورزشی -

مسعود تابش در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, درباره وضعیت تیم فوتبال سپاهان در تعطیلات نیم فصل لیگ برتر, اظهار داشت: تیم در حال حاضر در ترکیه به سر می برد و یک بازی تدارکاتی خوب نیز مقابل تیم مقدونیه ای برگزار کرده است. همچنین قرار است 2 بازی دیگر در این اردو برگزار شود و تیم هفتم بهمن ماه به اصفهان برگردد.

وی درباره فعالیت سپاهان در نقل و انتقالات زمستانی, عنوان کرد: هنوز در نقل و انتقالات مشغول هستیم و قرار است دو بازیکن دیگر جذب کنیم که اسامی آنها را بعد از قطعی شدن اعلام خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان راجع به اینکه گفته می شود محسن مسلمان بعد از فسخ با باشگاه ذوب آهن قرار است به سپاهان بپیوندد به تسنیم گفت: هیچ اسمی را مطرح نمی کنیم و هرکدام از گزینه های نقل و انتقالاتی مان قطعی شد, اعلام خواهیم کرد. مذاکره با مسلمان را نه تائید و نه تکذیب می کنم.

وی در خصوص اینکه آیا احتمال دارد سپاهان بازیکن خارجی جذب کند, گفت: فکر نمی کنم با این شرایط ارزی دیگر به دنبال بازیکن خارجی باشیم. یک وینگر و یک بازیساز لازم داریم که قرار شده, این پست ها را تقویت کنیم.

تابش در واکنش به اینکه سپاهان برای پست بازی ساز به مهندس (لقب محسن مسلمان) احتیاج دارد, گفت: من خودم مهندس هستم و سپاهان به مهندس دیگری احتیاج ندارد. (با خنده)

قرارداد محسن مسلمان با ذوب آهن فسخ شد

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص اینکه شایعه شده بود باشگاه سپاهان با مشکلات مالی روبه رو شده است, تصریح کرد: شرایط سخت و همه هزینه ها سه برابر شده است. علاوه بر این ما چند بازیکن و مربی خارجی هم داریم که برای آنها نیز با مشکلات ارزی روبه رو هستیم اما با این حال خلاف اینکه گفته شده بود، بودجه ما کاهش پیدا نکرده و در نیم فصل همانطور که از قبل پیش بینی شده بود خوشبختانه تعدیل بودجه داشتیم.

وی راجع به وضعیت ورزشگاه نقش جهان اصفهان و اینکه باشگاه سپاهان از برخی حواشی پیرامون تکمیل این ورزشگاه معترض بوده است, خاطرنشان کرد: باشگاه در سال گذشته 2 میلیارد تومان برای ورزشگاه هزینه کرده است. شرکت توسعه و تجهیز نیز مشغول به کار است اما از قول من گفتند که برای تکمیل نشدن ورزشگاه, سلطان حسینی (مدیرکل ورزش استان اصفهان) باید پاسخگو باشد. من اصلاً چنین حرفی نزده ام. سلطان حسینی نایب رئیس هیئت مدیره باشگاه و واقعاً پیگیر این موضوع است. روز گذشته با ایشان صحبت هایی داشتیم و مطمئناً خبر های خوبی در راه خواهد بود.

تابش ادامه داد: مشکلات حقوقی ورزشگاه در حال برطرف شدن است. امروز از این ورزشگاه بازدید داشتم و چادر های سقف طبقه دوم در حال انتقال بود و به زودی همه نواقص برطرف خواهد شد. نقش جهان با امکاناتی که دارد از لحاظ کیفی بالاتر از بسیاری ورزشگاه های کشور است. این ورزشگاه یک ورزشگاه ملی است و باید نواقص آن هرچه زودتر برطرف شود تا آماده برگزاری بازی های بین المللی شود.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: