«ده‌نمکی» از امشب دوباره مجری می‌شود

کدخبر: 2307364

«۴۰۲۲» ویژه برنامه شبکه چهار در دهه فجر است که از امشب روی آنتن رسانه ملی می‌رود.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، «4022» ویژه برنامه رسانه ملی در دهه فجر است. مسعود ده نمکی کارگردان، نویسنده و پژوهشگر انقلاب و دفاع مقدس این برنامه را اجرا میکند. او با این برنامه سه گانه تلویزیونیاش در اجرای برنامه "48" با موضوع دفاع مقدس و "4013" با موضوع تسخیر لانه جاسوسی را کامل می کند. ده نمکی در "4022" با شاهدان عینی پیروزی انقلاب گفتگو میکند.

محمد هاشمی مهمان اولین قسمت از این برنامه است. هاشمی اولین رئیس سازمان صداوسیما با حکم امام خمینی(ره) بود. او همچنین در پرواز انقلاب از پاریس تا تهران همراه امام بود. هاشمی در این برنامه روایتهایی ناگفته از مدیریت صداوسیما در دورات حیات امام، ماجراهای پرواز پاریس-تهران و مدیریت سیاسی و اجرایی مرحوم هاشمی رفسنجانی تعریف میکند. او همچنین به صحبتهای موسوی خوئینیها درباره مرحوم هاشمی نیز واکنش نشان داد و درباره این برداشتها از تندروی و رایکال بودن مرحوم برادرش توضیح میدهد.

ده نمکی: دیدگاه رهبر انقلاب درباره سیما باید یک منشور راهبردی شود

«4022» هرشب ساعت 22 روی آنتن شبکه چهار می رود. این برنامه در 10 قسمت از امشب پخش می شود. محمدمهدی سموعی تهیه کننده "4022" و حسن روزی طلب سردبیر آن است. این برنامه با مشارکت مرکز بسیج رسانه ملی تولید شده است.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: