عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با فارس:

شهرداری نخبگان دانشگاه‌ها را جذب می‌ کند/ سال آینده تعدیل نیرو نداریم

کدخبر: 2307368

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه سالانه ۷ هزار میلیارد تومان هزینه جاری شهرداری تهران است، گفت: شهرداری سال آینده تعدیل نیرو نخواهد داشت و ما به دنبال جذب نخبگان دانشگاه‌های برتر کشور هستیم.

محمود میرلوحی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، درباره تعدیل نیرو در سال آینده در شهرداری و شورای شهر تهران اظهار داشت: شیوه و نحوه استخدام در گذشته که نیروهای پیمانکار را به شهرداری بیاورند و استخدام کنند، ظلم به شهروندان تهرانی و شهرداری بوده است و ما آن شیوه را قبول نداریم.

وی افزود: در حال حاضر ما به دنبال آن هستیم که بخشی از فضای سبز در محلات را خودگردان کنیم و امیدواریم کارها را بتوانیم برونسپاری کنیم.

وی با اشاره به اینکه سالانه ۷ هزار میلیارد تومان هزینه جاری شهرداری تهران است، گفت: این هزینه‌ها به اندازه ۵ وزارتخانه است.

وی تأکید کرد: ما در سال آینده کسی را بیکار نخواهیم کرد، بلکه تغییر روش و تغییر شغل را برای بعضی از نیروهای شهرداری خواهیم داشت.

میرلوحی ادامه داد: شهرداری تهران قصد دارد در سال آینده فقط نیروهای نخبه دانشگاه‌های برتر را جذب کند و اگر غیر از این اتفاق بیفتد، ظلم به شهرداری تهران است.

وی گفت: بنده متوجه شوم اگر یک نفر را هم به غیر از این شیوه داخل شهرداری آوردند، برخورد خواهم کرد.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: