با صدور بیانیه ای صورت گرفت؛

دعوت حزب تمدن اسلامی از ملت ایران برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

کدخبر: 2309268

حزب تمدن اسلامی با صدور بیانیه‌ای از ملت ایران برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حزب تمدن اسلامی با صدور بیانیه‌ای به مناسبت چهل سالگی انقلاب، از ملت بزرگ ایران برای شرکت در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن دعوت کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

دهه فجر ۱۳۹۷ مصادف با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرشکوه ملت بزرگ ایران است. چهل سال از روزهای تاریخی بهمن ۱۳۵۷ گذشت. چهل سال استقامت ـ چهل سال ایثار ـ چهل سال تلاش بی‌وقفه یک ملت آزاده و رشید. چهل سال با استقلال کامل سیاسی ـ اقتصادی ـ نظامی ـ اجتماعی و فرهنگی. چهل سال مملو از فراز و نشیب و از پیروزی‌های چشمگیر علمی و فنی و نظامی و پزشکی و هسته‌ای. چهل سال رویارویی جبهه حق علیه باطل چهل سال الهام بخشی به انقلاب‌های آزادیبخش جهان و حمایت از مظلومان این جهان پهناور و این درس بزرگ اسلام عزیز و پیامبر عالیقدر آن است که فرمود: (من اصبح و لم یهتم به امور المسلمین فلیس بمسلم)، (هر که سر از خواب نوشین صبحگاهی بر دارد و در سر عزم کمک و یاری مسلمانان نداشته باشد مسلمان نیست.)

چهل سال پای فشردن بر عهدی که با امام امت و شهیدان جان برکف انقلاب و دفاع مقدس شهدای مدافع حرم و شهدای هسته‌ای و شهدای ترور بسته‌ایم تا در مقابل زورگویان و ستمگران و مستکبران و در راس آنان آمریکای جهان‌خوار و صهیونیسم بین‌الملل بایستیم و نه یک وجب از خاک عزیز وطن و نه ذره‌ای از آبروی برآمده از ایثارها و فداکاری‌های ملت بزرگ ایران را از دست ندهیم و آمال و آرزوی دیرینه مستکبران عالم را در کم رنگ شدن عظمت انقلاب اسلامی به یأس کامل مبدل سازیم.

در طول چهل سال گذشته ملت شریف ایران با حضور در همه صحنه‌ها از صحنه‌های سرنوشت‌ساز انتخابات تا صحنه‌های دفاع مقدس و تا حضور در راهپیمائی‌های دشمن‌شکن قدس و ۲۲ بهمن ثابت کرده است که پای انقلابش ایستاده، شهید داده، سختی کشیده و حاضر نیست حتی یک قدم از آرمان‌هایش عقب بنشیند. این ملت بزرگ شایسته برخورداری از کرامت، عزت و رفاه در همه زمینه‌های زندگی است. ضمن اینکه خود مردم هم باید نسبت به یکدیگر با رحم و انصاف و با همان روحیه سال ۵۷ تعامل و همزیستی داشته باشند و نیز بر مسئولان خدوم نظام است که با در نظر گرفتن همه تنگناهای بوجود آمده از سوی استکبار جهانی و تحریم‌های ناعادلانه و جنگ اقتصادی نابرابر علیه ایران اسلامی باید با همه ظرفیت در رفع نابسامانی‌ها و کمبودها که اکثراً در اثر سؤ مدیریت و وجود تبعیض و رانت‌خواری و خودمحوری و بی‌اعتنایی به پاسخگویی در مقابل ولی‌نعمتان خود یعنی ملت صورت می‌گیرد واکنش منطقی و مناسبی نشان دهند و با رویکرد عدالت‌محور و رعایت امانت و صداقت بدانند که کمترین کوتاهی در این راه پامال کردن خون شهیدان و برانگیختن خشم خداوند است. حق این ملت است که از مواهب خدادادی این سرزمین پربرکت و خدمات مسئولان بهره‌مند شوند و بویژه آنکه اقشار آسیب‌پذیر و محروم باید در اولویت این خدمات باشند.

وصیت‌نامه سیاسی الهی امام راحل عظیم‌الشأن و رهنمودهای هدایتگرانه و روشنگر رهبر معظم انقلاب همواره راه روشن رسیدن به فلاح و رستگاری و خدمت به محرومان و مستضعفان را خاطر نشان کرده‌اند. راه روشنی که بیداری اسلامی با الهام از انقلاب اسلامی پیش روی همه ملت‌های مسلمان جهان و آزادگان عالم گشوده است و آثار دلگرم‌کننده و چشمگیر آن را هر روز شاهد هستیم.

حزب تمدن اسلامی با الهام از این سخن سید شهیدان انقلاب شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی که (ما راست‌قامتان جاودانه تاریخ خواهیم ماند) در آستانه ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب و چهلمین سالگرد این نهضت الهی با تسلیت ایام فاطمیه با تقدیم بهترین درودها به روان تابناک حضرت امام خمینی رضوان‌الله تعالی علیه و تمامی شهیدان ایران عزیز و خانواده‌های صبور و مقاوم شهیدان و ایثارگران و جانبازان عزیز و سرافراز از آحاد ملت دعوت می‌کند با شرکت در راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن به همه جهانیان بویژه یاوه‌سرایان بی‌مغز آمریکایی نشان دهند که انقلاب اسلامی ایران نه تنها چهل سالگی خود را دیده است بلکه این انقلاب الهی را با دست ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری مدظله عالی به دست صاحب اصلیش حضرت بقیة‌الله الاعظم امام عصر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف خواهد سپرد.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: