راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷| جانشین پلیس پیشگیری: خواب دشمنان برای چهل‌سالگی انقلاب تعبیر نشد

کدخبر: 2309446

جانشین پلیس پیشگیری گفت: دشمنان با طراحی توطئه‌های فراوان، خواب‌هایی برای چهل سالگی انقلاب دیده بودند که این خواب‌ها به هیچ‌وجه تعبیر نشد.

- اخبار اجتماعی -

سردار محمد شرفی در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن با بیان اینکه ماندگاری انقلاب اسلامی وابسته به حضور مردم است، اظهار کرد: مردم در چهل سال گذشته از آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی دفاع کردند و تا آخرین قطره خون شان پای انقلاب و پشت ولایت فقیه ایستاده اند.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی ادامه داد: مردم پیش از هرگونه تهدید دشمن پای کار آمدند و با تهدیدات مقابله کردند؛ پیروی از خط امام و رهبری نیز همیشه وجود داشته است و می تواند رمز ماندگاری انقلاب اسلامی باشد.

شرفی گفت: وظیفه همکاران در پلیس پیشگیری کل کشور نیز تأمین امنیت مراسم هایی مانند 22 بهمن است که در سراسر کشور طرح های مربوطه طراحی و ابلاغ شده و تعداد قابل توجهی از مأموران انتظامی در پلیس پیشگیری کل کشور قبل از راهپیمایی و پس از آن کنار مردم عزیز حضور دارند و مراقب نظم و امنیت را برعهده دارند.

وی با بیان اینکه دشمنان توطئه های بسیاری کردند اما خواب آنها به هیچ وجه تعبیر نشد ادامه داد: سازماندهی نیروهای پلیس پیشگیری به شکل حرفه ای است، مأموران انتظامی در اماکن تجاری، حساس، اقتصادی و جمعیتی حضور داشته، پیش بینی های لازم را انجام داده و به صورت آشکار و نامحسوس در معابر حضور دارند و پلیس تجربه 40 ساله حفظ امنیت راهپیمایی 22 بهمن را داشته است.

راهپیمایی 22 بهمن 97| فرمانده ناجا: همراهی مردم و مسئولان باعث ناامیدی دشمنان و اقتدار نظام شده است

راهپیمایی 22 بهمن 97| جانشین فرمانده ناجا: مردم تلاش چندماهه دشمنان را ناکام گذاشتند

راهپیمایی 22 بهمن 97| تمام شهر تهران زیر چتر انتظامی است

"22 بهمن" فرصتی برای تربیت دانش آموزان انقلابی

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: