/ چهل سالگی انقلاب اسلامی /

مظفر: سختی‌ها تمام می‌شود و ملت ما به آب حیات می‌رسد

کدخبر: 2309556

یکعضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این سختی‌ها تمام می‌شود و ملت قهرمان ما در سایه استقامت، پایداری و ولایت‌مداری به آب حیات می‌رسد و از برکات انقلاب اسلامی بهره‌مند می‌شود.

به گزارش ایسنا، حسین مظفر امروز (دوشنبه) در راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع مردم اهواز با بیان اینکه امروز سالگرد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم، اظهار کرد: در ۴۰ سال پیش دنیا در اوج حاکمیت دو تفکر لیبرالیست و کمونیست که هر کدام بر گوشه‌ای از جهان حکومت می‌کردند، قرار داشت. آنها در صدد قطع ریشه‌های دین، معنویت و اخلاق بودند و کمونیست، دین را افیون توده‌ها می‌دانست و لیبرالیست، دین را از عرصه سیاسی و اجتماعی حذف کرد.

وی ادامه داد: در آن دوران در گوشه‌ای از دنیا انقلابی در ایران به نام خدا و معنویت و در هماوردی با کمونیست و لیبرالیسم شکل گرفت و در اوج ناباوری دشمنان و بدخواهان، انقلابی مقدس در سرزمین پاک ایران محقق شد. کارتر ایران را جزیره ثبات می‌دانست و می‌گفت تا ۲۵ سال دیگر انقلابی در ایران رخ نمی‌دهد.

مظفر با بیان اینکه همه تشکیلات و حکومت شاه زیر نظر آمریکا رصد می‌شد، افزود: آنها گمان نمی‌کردند که یک پیرمرد ۷۴ ساله که ۱۴ سال از کشورش فاصله دارد، ملت ایران را چون آتش فشانی کند که شاه را براندازد و نظامی به نام جمهوری اسلامی ایران را احیا کند. این انقلاب به نام خدا و دین شکل گرفت؛ رهبری‌اش مرجع تقلید، مجتهد و امام مسلمان بود. آرمان‌هایش، آرمان خدا، قرآن و اسلام بود. اندیشه و آرمان انقلاب اسلامی در کانون دل انسان‌های حق‌گرای عالم، جای خود را باز کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: چهل سال علیه این کشور توطئه کردند و ملت مظلوم را به جرم اینکه شاه را بیرون کرده و خودشان می‌خواهند بر سرنوشت‌شان حاکم شوند، تحت فشار، تهدید، تحریم و جنگ قرار دادند. این انقلاب به برکت خون شهیدان که پای نهال آن ریخته شد، هر روز تنومندتر شد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی دستاوردهای شگفتی با خود به همراه داشت، تصریح کرد: انقلاب اسلامی به وسیله امام راحل (ره) در ایران پیاده شد. امام (ره) موسی‌وار بعد از چهارده سال به وطن خود بازگشت و منشأ سرافرازی، بیداری، عزت و دستاوردهای بزرگ شد. انقلاب دستاوردهای بزرگی در کنار مشکلات خود دارد. بیرون کردن نظام پادشاهی ۲۵۰۰ ساله که حکومتی سلطنتی و موروثی را به ملت ایران تحمیل کرده بود، اولین دستاورد انقلاب اسلامی ایران است؛ این دستاورد چیز کمی نیست. حکومت پادشاهی مورد حمایت آمریکا بود. اما ملت ایران با سپر کردن سینه‌های خود در برابر گلوله‌های دشمن، شاه را بیرون کرد و به زباله‌دان تاریخ فرستاد. تأسیس نظام جمهوری اسلامی دیگر دستاورد این انقلاب بوده است، نظامی که نظیر آن در هیچ جای دنیا وجود نداشت. ترکیبی از اسلامیت و جمهوریت که برای گرفتن مشروعیت خود بر آرمان‌های الهی و حمایت و حضور در صحنه مردم، تکیه کرده است.

مظفر تصریح کرد: اراده خداوند پس از رحلت رسول خدا ( ص) بر این تعلق گرفت که ردای رسالت در غیر از امامت قرار گیرد. سقیفه از راه خود منحرف شد و جامعه بشریت را از نعمت امامت محروم کرد و جامعه بشریت گرفتار خلافت شد اما انقلاب جامعه را در راه امامت قرار داد و ولایت ائمه معصوم را احیا کرد. آرزوی چهارده قرن انسان‌های حق‌گرای عالم را برای تحقق نظام آزادی‌خواه که خون داده و جان دادند، مبتنی بر ولایت فقیه و استمرار حرکت انبیا به بار نشاند.

وی بیان کرد: دستاورد دیگر نظام اسلامی، استقلال بود؛ ایران نوکر، وابسته، حقیر و تحت استعمار آمریکا و انگلیس، نقطه سیاهی در تاریخ آن دوران بود و با حمایت آمریکایی‌ها کودتای ۲۸ مرداد در ایران انجام شد و بار دیگر شاه را به ملت ایران تحمیل کردند. ۵۰ هزار مستشار آمریکایی بر این مرز و بوم در ادارات، دولت و نهادهای نظامی حکومت می‌کردند و تصمیم‌گیر بودند.

مظفر با بیان اینکه اکنون به برکت خون شهیدان، ایران مستقل و آزاد است و هیچ نیروی خارجی تأثیرگذار در سرنوشت مردم نیست و کشور ما محل امید انسان‌های حق‌گرای عالم است، اضافه کرد: ایران با همه مشکلات، در علوم و دانش‌هایی همچون تکنولوژی و فناوری، پرتاب ماهواره و دانش هسته‌ای، نانوتکنولوژی و تولید علم در میان برترین کشورهای دنیا قرار دارند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: اقتدار ملت و نظام، دستاورد دیگر انقلاب اسلامی است. همین که دنیای شرق و غرب و نظام‌های استکباری علیه ایران برنامه‌ریزی می‌کنند به معنای اقتدار ما است. خودشان گفتند که ایران پرچم رهبری آمریکا در دنیا را به حالت نیمه برافراشته در آورده است. مردم ایران تسلیم‌پذیر و سازش‌پذیر نیستند. آنها گفتند ما در عراق، سوریه و افغانستان هزاران میلیارد دلار خرج کردیم و هزاران مجروح و کشته دادیم اما در نهایت سوریه، عراق و افغانستان را در سینی طلا در اختیار دشمنان خود و ایران قرار دادیم؛ اینها همه به معنای اقتدار ما است.

وی با تصریح بر اینکه ما در مسأله اقتصادی نتوانستیم آرمان‌های انقلاب را محقق کنیم، گفت: مهمترین دلیل این مسأله هجوم تهدیدها و تحریم‌های دشمنان علیه ما بوده است. من، دیگران و مسئولان، مشکلات مردم را می‌دانیم. ما نمی‌خواهیم همه مشکلات را به گردن دیگران بیاندازیم اما بی‌انصافی است که همه مشکلات را هم به گردن خود بیاندازیم. اگر از اول انقلاب، دشمنان با ما چنین نمی‌کردند و اگر منافقان ۱۷ تا ۱۸ هزار نفر از جوانان ما و استوانه‌های انقلاب را از ما نمی‌گرفتند، وضعیت ما این چنین نمی‌شد. آنها اگر هشت سال جنگ را به ما تحمیل نمی‌کردند و منابع و ذخایر و زیرساخت‌های ما را نمی‌زدند و هزار میلیارد دلار از ما نمی‌گرفتند، وضعیت ما این چنین نمی‌شد. آنها از روز آغازین انقلاب، تحریم‌های اقتصادی را بر ما تحمیل کردند. سرمایه‌های ما را بلوکه کردند، روزنه‌های بانکی و پولی ما را بستند و راه تجارت، واردات و صادرات را برای ما مشکل کردند. اگر همه اینها اتفاق نمی‌افتاد آیا وضعیت اقتصادی ما چنین بود؟ البته برخی مشکلات به خاطر ناکارآمدی مدیران است که باید اصلاح شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در این چهل سالگی باید همچنان که پیمان وفاداری با امام (ره)، شهیدان و رهبری بستیم، همچنان آن را استمرار ببخشیم. جان بولتن احمق گفته بود که آمریکا نمی‌گذارد ایران چهل سالگی انقلاب را به چشم ببیند، جان بولتن و ترامپ بدانند که این جشن چهل سال ایثار، مقاومت، وفاداری ملت با ولایت، جشن چهل سال حقارت و ذلت آمریکا و شرافت و آزادی ملت ایران است.

وی ادامه داد: همانگونه که عوامل ایجاد انقلاب اسلامی، تمسک به آرمان‌های الهی و مبانی قرآنی بوده، همچنان ملت باید به خدا امیدوار و به ارزش‌های الهی مستمسک باشند. ما هرگز از آرمان‌های الهی و قرآنی دست نمی‌کشیم. به اعتقاد ما هیچ تفاوتی بین امام و رهبر وجود ندارد. همانطور که تفاوتی بین امیرالمومنین و رسول خدا نبود و ما باید قدر این نعمت الهی را بدانیم و به حبل‌المتین چنگ زنیم و رهبری را اطاعت کنیم. اطاعت از رهبری به شعار نیست، بلکه به عمل است. آنچه توانست انقلاب را از توطئه‌ها و تحریم‌ها نجات دهد، استقامت و پایداری و فداکاری ملت است. همچنان باید استقامت داشته باشیم و در دو راهی عزت و ذلت، راه عزت را انتخاب کنیم. چرا که این ملت تابع فرهنگ عاشورایی است.

مظفر عنوان کرد: آنها می‌خواهند ما را تحت فشار قرار دهند و از ما باج‌گیری کنند و همه چیز ما را از ما بگیرند اما این ملت زیر بار ذلت نمی‌رود و ملت نباید فریب ظاهرسازی آمریکا را بخورد. ملت باید همچنان پای انقلاب بماند و برخی از پیاده نظام‌های دشمن در داخل بدانند که چیزی جز ذلت و خواری برای آنها باقی نخواهد ماند. چرا که خداوند به همه حق‌گرایان عالم نوید پیروزی داده است. این سختی‌ها تمام می‌شود و ملت قهرمان ما در سایه استقامت، پایداری و ولایت‌مداری به آب حیات می‌رسد و از برکات انقلاب اسلامی بهره‌مند می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: