خبرگزاری فرانسه: ایران ۴۰ سالگی را نماد پختگی انقلاب اسلامی می‌داند

کدخبر: 2309557

خبرگزاری فرانسه با اشاره به حضور گسترده مردم کشورمان در مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب گزارش داد: ایران ۴۰ سالگی را نماد پختگی انقلاب اسلامی می‌داند.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، هزاران ایرانی روز دوشنبه (امروز) در مرکز تهران به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گرد هم آمدند، انقلابی که به هزاران سال پادشاهی پایان داد و هنوز در منطقه بازتاب دارد.

خیابان‌های اطراف میدان آزادی به دلیل حضور شرکت کنندگان در این راهپیمایی که هر ساله همزمان با روز سقوط شاهنشاهی و پیروزی آیت‌الله خمینی برگزار می‌شود، بسته شده بود و خودروها امکان تردد نداشتند.

خبرگزاری فرانسه در ادامه با اشاره به نمایش موشک‌های کروز و بالستیک در جریان راهپیمایی ۲۲ بهمن آورده است: ایران از چهلمین سالگرد انقلاب به عنوان نماد پختگی در سنت اسلام یاد می‌کند، سنتی که پیامبر اسلام نیز در آن مبعوث شد.

به گزارش این خبرگزاری، راهپیمایی امسال در حالی برگزار شد که روابط ایران و آمریکا در بدترین شرایط خود به دلیل خروج رئیس جمهور آمریکا از توافق هسته‌ای با ایران قرار دارد و جمهوری اسلامی به دلیل تحریم‌های آمریکا با چالش‌های اقتصادی مواجه است.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: