/انقلاب اسلامی در چهل سالگی/

سیداحمد خاتمی:اقتدار موشکی ایران خواب را از چشمان صهیونیست ربوده است

کدخبر: 2309559

امام جمعه موقت تهران اقتدار موشکی ایران را عاملی برای از بین بردن آرامش صهیونیست دانست.

به گزارش ایسنا، آیت الله سید احمد خاتمی در جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حضور مردم در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن را مصداق بیعت با امام و شهدا، مانور مقاومت و جلوه تبری از دشمنان اسلام و قرآن دانست و اظهار کرد: بعد خارجی این راهپیمایی نشان دهنده شدیدترین وضعیت تحقیر آمریکا است.

وی با بیان اینکه آمریکا به دنبال اشغال خاورمیانه بزرگ و تحت سلطه گرفتن سوریه، لبنان و عراق بود اما به فضل خدا در تمام عرصه‌ها ناکام ماند افزود: آمریکا در اوج تحقیر و ذلت است که رئیس جمهور آمریکا ۷ تریلیون دلار در عراق خرج کرد اما مجبور شد به صورت شبانه و مخفیانه به عراق سفر کند و این نهایت بدبختی آمریکا را می‌رساند که این به معنی مرگ بر آمریکا است.

خاتمی با بیان اینکه نشست لهستان برای ضربه زدن به نظام اسلامی تشکیل شد، اما به فضل خدا این نشست قبل از شروع فعالیت خبیثانه خود شکست خورد گفت: عناصر پست و حقیر دشمن می‌گفتند نمی‌گذاریم ایران چهلمین سال انقلاب خود را جشن بگیرد اما به کوری چشم ترامپ و بولتون چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شکوه و عظمت زیر بارش رحمت الهی برگزار شد.

وی خطاب به مردم با بیان اینکه شما تاکنون آمریکا را شکست داده اید و دشمنان را در تمام عرصه‌ها ناکام گذاشتید افزود: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک نابودی ملت استکباری آمریکا را جشن بگیریم.

وی با بیان اینکه در عرصه داخلی نیز ملت ایران پیروز میدان است عنوان کرد: دیوانه‌ی حاکم بر آمریکا و دشمنان شدید ترین تحریم‌ها را اعمال کردند تا مردم کشورمان در راهپیمایی امروز شرکت نکنند اما شما آمدید و بینی آمریکایی‌ها را به خاک مالیدید.

خاتمی نابودی دولت خودساخته و آدم کش داعش و از بین بردن اسم و رسم تکفیری‌های جنایت کار در جهان را یکی از برکات انقلاب اسلامی معرفی کرد و گفت: ملت ایران در اوج اقتدار است و اینکه علیه شما این همه توطئه می‌کنند نشانه اقتدار شما است و به شما بشارت می‌دهم که این پایان شیطنت‌های دشمنان بوده و به زودی مکر آنها به خودشان برمی‌گردد.

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان بیان کرد: دشمن می‌خواهد به بهانه گرانی و ازدیاد فشار زندگی مردم را از انقلاب و نظام جدا کنند اما به یاری خداوند این مردم ولایی از نظام خود تا آخرین نفس و آخرین قطره خون حمایت خواهند کرد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اقتدار بی‌مانند موشکی ایران، گفت: همه مسئولان نظام، تمام تلاششان را برای برقراری، ثبات و افزایش اقتدار موشکی ایران می‌کنند.

خاتمی با بیان اینکه اقتدار موشکی ایران خواب را از چشمان اسرائیل ربوده است، اظهار کرد: اگر صهیونیست کوچک‌ترین خیال خامی را نسبت به ایران در ذهنش شکل دهد، موشک‌های ما همانند صاعقه بر سر آن‌ها فرود خواهند آمد.

وی با تاکید بر آنکه دشمن در تلاش است تا به اقتدار موشکی ایران آسیب رساند، مطرح کرد: این افکار تنها یک رؤیای دست نیافتنی برای دشمن است؛ چراکه به فضل خدا هیچ‌کدام از تهدید و تحریم‌های دشمن کوچک‌ترین اثری را در اقتدار موشکی ایران نخواهد داشت.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به وفاداری مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، خطاب به مسئولان، گفت: مسئولان محترم، مردم به وظیفه خودشان عمل کردند حال نوبت آن است که شما نیز با مدیریتی جهانی به مقابله با گرانی‌ها برخیزید.

احمد خاتمی بابیان اینکه برخورد قانونی با مفسدان و متخلفان اقتصادی باید با جدیت کامل صورت بگیرد، اظهار کرد: دشمن قصد ناامید کردن مردم نسبت به نظام را دارد؛ اما مردم باید به حمایت‌های خود ادامه دهند تا مانع از تحقق افکار شوم دشمن شوند.

وی شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی را محیطی برای انتشار اخبار آلوده و ناامید کننده دانست و افزود: از بعدازظهر امروز با حمایت بی مانند مردم غیور ایران و بی‌توجهی به تمامی سخنان بیهوده استکبار، شاهد فروپاشی و نابودی تمامی تهدیدها و افکار شوم دشمن خواهیم بود.

وی با اشاره به قدرت مردم در بیرون راندن دشمن از خاک ایران‌زمین، مطرح کرد: مسئولین باید مراقب باشند تا دشمنانی که مردم با خون‌هایشان از کشور بیرون‌راندند مجدد از دریچه بین‌المللی وارد خاک مقدس ایران نشوند.

امام جمعه موقت تهران اروپا را همانند آمریکا غیر قابل اعتماد دانست و خاطرنشان کرد: تمامی افکار شوم، شرارت و بد عهدی این کشور نسبت به ایران، به عمق اروپا رسوخ پیدا کرده و باعث شده تا اروپا همانند استکبار غیرقابل اطمینان شود.

خاتمی با تشکر از حضور پرشور مردم همدان در این راهپیمایی باشکوه، عنوان کرد: به فضل خداوند این دهه با نام فجر فاطمی، با عشق به زهرای مرضیه با صلابت و اقتدار به پایان رسید و بار دیگر پاسخی کوبنده‌ای به افکار بیهوده دشمنان درباره نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: