اسپوتنیک: مردم ایران برای جشن انقلاب به خیابان‌ها آمدند

کدخبر: 2309586

خبرگزاری اسپوتنیک در گزارش خود از برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی به انتشار بخش‌هایی از صحبت‌های رئیس جمهور کشورمان درباره توسعه برنامه موشکی ایران پرداخت.

به گزارش ایسنا، خبرگزاری اسپوتنیک در گزارش خود از سالگرد انقلاب نوشت که ده‌ها هزار ایرانی روز دوشنبه برای جشن گرفتن ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی به خیابان‌ها آمدند.

این خبرگزاری روس در ادامه گزارش خود بخش‌هایی از سخنرانی حسن روحانی در مراسم بزرگداشت انقلاب اسلامی در تهران را منتشر کرد که گفته است: ایران برای توسعه و ادامه برنامه موشکی خود تاکنون از هیچ‌کس اجازه نگرفته و نخواهد گرفت و به این مسیر و قدرت نظامی‌اش ادامه خواهد داد.

اسپوتنیک همچنین جزئیاتی درباره روزهای آخر منتهی به ۲۲ بهمن ارائه کرد که به سقوط رژیم شاهنشاهی و پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۹۷۹ میلادی انجامید.

شبکه دویچه وله نیز در یک پیام توئیتری یک ویدئو از وقایع سال‌های پیش از انقلاب و چگونگی به پیروزی رسیدن تحرکات انقلابیون تحت رهبری امام خمینی در این سال‌ها منتشر کرد و گزارش داد که مردم ایران پس از گذشت چهل سال از ۱۱ فوریه ۱۹۷۹، روز دوشنبه سالگرد این انقلاب را گرامی داشتند.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: