با اشاره به سفر ظریف به بیروت

شیخ دعموش: دولت لبنان فرصت همکاری با ایران را از دست ندهد

کدخبر: 2309588

نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان با اشاره به اینکه هدف از سفر وزیر خارجه ایران به لبنان اعلام آمادگی برای کمک به لبنان است، افزود: دولت کنونی لبنان نباید همانند دولت‌های پیشین فرصت همکاری با ایران را از دست بدهد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری العهد ، شیخ علی دعموش ، نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در یک سخنرانی اعلام کرد که هدف از سفر محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران به لبنان اعلام آمادگی ایران برای ایستادگی در کنار لبنان و کمک و همکاری با دولت جدید لبنان در تمامی سطوح و در زمینه‌های مختلف است.

وی افزود: دولت کنونی لبنان نباید همانند دولت‌های پیشین فرصت همکاری با ایران را از دست بدهد و ثابت کند که استقلال و حاکمیت خود را دارد و پایبند به وتوهای آمریکا و شرکای منطقه‌ای‌اش علیه پیشنهادات ایران برای کمک به لبنان نیستند.

شیخ دعموش گفت که دولت باید به منافع ملت لبنان اهمیت بدهد زیرا منافع مردم مهم‌تر از منافع آمریکا و برخی کشورهای منطقه است.

نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان بار دیگر بر منافع ملت لبنان تاکید کرد و گفت: هر کس که کمک‌ها و حمایت‌های بدون قید و شرط تقدیم می‌کند دولت لبنان باید نسبت به آن خوشبین باشد زیرا لبنان برای عبور از بحران‌ها نیازمند کمک‌های دیگران است.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: