جشن تولد چهل سالگی؛

بیشترین مطالب درباره چهل سالگی انقلاب را کدام کشورها منتشر کردند؟

کدخبر: 2309696

در این خبر کشورهایی که بیشترین مطالب را درباره چهل سالگی انقلاب منتشر کرده‌اند، بشناسید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، توییتر یک شبکه اجتماعی و سرویس ارائه دهنده میکروبلاگ است که به کاربران خود در سراسر جهان اجازه می دهد تا ۲۸۰ حرف، پیام متنی را که توئیت نامیده می شود، ارسال کنند.

توییتر از زمان راه اندازی کاربرد های مختلفی داشته است. برای نمونه، در برخی از کشور ها برای سازماندهی اعتراض های سیاسی مورد استفاده قرار گرفته است و به همین دلیل گاهی این اعتراضات را "انقلاب های توییتری" خوانده اند، از جمله انقلاب ۲۰۱۱ مصر، اعتراضات بعد از انتخابات ۲۰۱۰-۲۰۰۹ ایران و ناآرامی مدنی ۲۰۰۹ جمهوری مولداوی. موج توییت ها و اطلاع رسانی ها درباره قیام ملت های عرب پس از آن به لیبی و بحرین نیز رسید.

با توجه به اهمیت توییتر در مسائل سیاسی , اجتماعی , فرهنگی و ... در سراسر جهان این شبکه اجتماعی بسیار مورد توجه قرار گرفته است، به طوری که مطالب محبوب و داغ در توییتر با استفاده از سرویس های تخصصی مرتبط با توییتر رصد می شود و هشتگ های ترند شده در آن اعلام می شود. براساس گزارش های جدید بیشترین مطالب منتشر شده در رابطه با چهل سالگی انقلاب اسلامی از کشوهای ایران, یمن، آلمان و کانادا در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده که در تصویر زیر موثرترین کشورها با رنگ های سبز و شیری نمایش داده شده که در ادامه مشاهده می کنید.

بیشترین مطالب درباره چهل سالگی انقلاب را کدام کشورها منتشر کردند؟

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: