گفتگوی عود و گیتار در تالار وحدت به صحنه می‌رود

کدخبر: 2309802

کنسرت هم نوازی عود و گیتار «زریاب» به سرپرستی و آهنگسازی مجید ناظم پور یازدهم اسفندماه به همت موسسه فرهنگی هنری «رادنواندیش» در تالار وحدت تهران برگزار می شود.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا ، کنسرت هم نوازی عود و گیتار «زریاب» به سرپرستی و آهنگسازی مجید ناظم پور ساعت 21:30 روز شنبه یازدهم اسفندماه به همت موسسه فرهنگی هنری «رادنواندیش» و همکاری موسسه فرهنگی هنری «سرای عود زریاب» در تالار وحدت تهران برگزار می شود.

40 سال 40 آلبوم| نگاهی به آلبوم شورانگیز / نخستین کنسرت جمهوری اسلامی با صدای ناظری، کامکار و تعریف

در این کنسرت که با همنوازی ساز باستانی عود و همراهی انواع گیتار و سازهای کوبه ای همراه خواهد بود، قطعاتی منتخب از آلبوم پرمخاطب «زریاب» به آهنگسازی مجید ناظم پور نوازنده شناخته شده عود، آهنگساز و پژوهشگر موسیقی اجرا می شود. آهنگساز در این اثر کوشیده بود تا سه ژانر موسیقایی ایرانی، عربی و فلامنکو را در هم آمیخته و فضایی جدید را خلق کند.

ناظم پور در این کنسرت تصمیم دارد محتوای آلبوم «زریاب» را که جزو پرشنونده ترین موسیقی های پخش شده از رادیو است، به شکل وسیع تر به همراه سازهای مدرن الکترونیک اجرا کند.

امیرحسین حمیدی نوازنده گیتار، بنیامین مباشر امینی نوازنده گیتار، سهراب علیجانی نوازنده گیتار بیس، شایان میرغفوری نوازنده گیتار الکتریک، سیاوش معصومی نوازنده کوزه، مهرزاد املشی نوازنده کاخن و داربوکا، افشین هنرور نوازنده بندیر و تمبک و مجید ناظم پور آهنگساز، سرپرست گروه و نوازند عود، گروه اجرایی این کنسرت را تشکیل می دهند.

کنسرت هم نوازی عود و گیتار «زریاب» به سرپرستی و آهنگسازی مجید ناظم پور ساعت 21:00 روز شنبه یازدهم اسفند در تالار وحدت برگزار خواهد شد و علاقمندان برای تهیه بلیت می توانند از طریق موسسه فرهنگی و هنری «رادنواندیش» با شماره 88528147 و 88528148 تماس و یا به صورت اینترنتی از طریق سامانه «ایران کنسرت» مراجعه کنند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: