جزئیات کنگره سراسری جبهه مردمی/ چرا کنگره به سال آتی موکول شد

کدخبر: 2309834

نائب رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب به تشریح دلایل به تعویق افتادن کنگره سراسری این تشکل پرداخت.

- اخبار سیاسی -

مصطفی چمران نایب رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، با اشاره به موکول شدن کنگره این تشکل به سال آینده، گفت: ما بنا داریم یک کنگره هدفمند برای بررسی برنامه ها و راهکارهای پیش روی جریان انقلاب برگزار کنیم و این مهم نیازمند مقدمات اساسی است که این مقدمات مهم، زمینه برگزاری کنگره جبهه مردمی را در سال 97 فراهم نکرده بود و به همین دلیل تصمیم گرفتیم که این کنگره سال آتی برگزار شود.

وی، جوان گرایی و تحول گرایی را رویکرد اصلی جبهه مردمی دانست و تصریح کرد: جبهه مردمی از گذشته درس گرفته و قرار است با بررسی نقاط ضعف، شرایط را برای موفقیت و پیروزی های بزرگ و بیشتر فراهم کند.

گردهمایی کمیته اقشار 22 گانه جبهه مردمی

لاله افتخاری دیگر عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب نیز در توضیح بیشتر چرایی نعویق برگزاری این تشکل به خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم گفت که هیچ دلیل خاصی برای این تعویق وجود نداشته و تنها مهیا شرایط برای برگزاری یک کنگره بزرگ و هدفمند دلیل این تعویق بوده است.

برخی دیگر از اعضای شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی نیز با تائید اظهارات چمران و لاله افتخاری، در گفت وگوهای جداگانه به خبرنگار تسنیم گفتند که این کنگره سال آینده برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: