کامبیز دیرباز: "شرایط خاص" بعد از نوروز روی آنتن تلویزیون می‌رود

کدخبر: 2309881

تلویزیون نمی‌خواهد غمگین باشد اما فقر فیلمنامه‌های طنز و دور شدن کمدین‌های کاربلد باعث شده با توالی ملودرام‌های اجتماعی مواجه شویم.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، کامبیز دیرباز در حالی خبر از نمایش قطعی «شرایط خاص» می دهد که پیش از این، بارها رسانه ای شد که این روز و این ساعت به تلویزیون می آید اما یک ملودرام اجتماعی جایگزین آن شد. این اتفاق قدری تلویزیون را با فضای گذشته اش که طنزهای خوبی ساخته می شد و کمدین های کاربلدی در تلویزیون فعالیت می کردند فاصله انداخت. همان نکته ای که کامبیز دیرباز هم به آن اشاره کرد؛ فقر فیلمنامه نویسی و حضور کاربلدهای طنز در تلویزیون! او گفت: شاید سیاست تلویزیون غمگین کردن مخاطب نباشد اما ناگزیر به سراغ چنین سوژه هایی می رود؛ چون کسانی که برای تلویزیون فیلم می سازند یا بازی می کنند انگار با این فضا بیشتر آشنا هستند.

گفتگوی تسنیم با کامبیز دیرباز بازیگر سینما و تلویزیون

وی گفت: «شرایط خاص» بعد از تعطیلات نوروز روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت تا جلوی تداوم ملودرام های اجتماعی گرفته شود. البته ملودرام قابل احترام است اما مخاطب در شرایط امروز، دوست دارد طنز ببیند و از کمدی لذت ببرد. امیدوارم این سریال پخش شود و مردم آن را دوست داشته باشند.

دیرباز گفت: «شرایط خاص» کمدی نیست که قش قش به آن بخندیم اما آنقدر طنز خوبی از آب درآمده که مردم بعد از مدت ها تماشای ملودرام و فضاهای اجتماعی، یک نفسی می کشند. تلویزیون هم یک نفسی می کشد و با یک سبد متنوعی از آثار تلویزیونی، مخاطب خودش را روبرو کند. این اتفاق خوبی است که مخاطبان با هر نوع سلیقه ای از تلویزیون بهره ببرند.

«شرایط خاص» امسال پخش نمی شود

این بازیگر سینما و تلویزیون از برگشتن به صحنه تئاتر، و نمایش فیلم «آینده» در جشنواره جهانی فیلم فجر خبر داد و گفت: فردا سوء تفاهم اکران می شود و فیلم سینمایی امیر پورکیان هم به جشنواره جهانی فیلم فجر می رسد. «آینده» یک فیلم اجتماعی با تم خیانت است و به یکی از سوژه های روز جامعه می پردازد. امیدوارم بتوانم روی صحنه برگردم؛ چرا که در حال خواندن دو نمایشنامه تئاتر هستم.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: