متحجران غرب‌گرای داخلی لااقل با شنیدن سخن امثال "اردشیر زاهدی‌" بیدار شوند

کدخبر: 2309903

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اردشیر زاهدی که جزء صمیمی‌ترین افراد به شاه است و پرونده سیاهی دارد، دستاوردهای انقلاب را بیان می‌کند و دست به انکار نمی‌زند و می‌گوید که افتخار می‌کنم جزء این کشور هستم.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار محمدرضا نقدی درباره اظهارات اردشیر زاهدی، وزیر خارجه و آخرین سفیر رژیم شاهنشاهی ایران در مصاحبه اش به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی که عملکرد جمهوری اسلامی ایران را قابل تمجید توصیف کرد و تصور گروه های برانداز برای تغییر نظام در ایران را «خوش خیالی» دانست، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران درخشان تر از آن است که بتوان دستاوردها و پیشرفت هایش را انکار کرد، امروز تمام دنیا شاهد دستاوردهای ایران اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: ایران از لحاظ استقلال، مستقل ترین کشور دنیاست و از لحاظ آزادی جزء آزادترین کشورها محسوب می شود همچنین از لحاظ مردم سالاری که مردم امکان انتخاب مسئولان و دخالت در امور کشور را داشته باشند، ایران در دنیا نظیر ندارد زیرا در دنیا بیشتر حزب سالاری رواج دارد و مردم سالاری واقعی در ایران وجود دارد که می توانیم به آن افتخار کنیم.

نقدی تصریح کرد: در پرتور مردم سالاری دینی و حاکمیت ولایت و رهبری ولایت فقیه پیشرفت های بسیار خیره کننده ای رخ داده است که با نگاه به آمارهای جهانی این دستاوردها بسیار روشن است که در چند شب گذشته سیدحسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان با استناد به آمارهای جهانی و نه گزارش های کشور ایران، دستاوردها و پیشرفت های انقلاب اسلامی را به جهانیان معرفی کرد.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی مشهود است و قابل انکار نیست و اگر فردی بنای به انکار داشته باشد، خود را روسیاه می کند، افزود: اردشیر زاهدی که جزء صمیمی ترین افراد به شاه و همچنین داماد وی است که پرونده سیاه و تاریکی نیز نزد ملت ایران دارد، این دستاوردها را بیان می کند و دست به انکار نمی زند و می گوید که افتخار می کنم، جزء این کشور هستم.

وی ادامه داد: افرادی که نمی خواهند و دوست ندارند که این واقعیت ها را ببینند و ذهنیت های غلطی برای خود ایجاد کردند و با پیش داوری تفکر غرب را نسبت به تفکر اسلام برای اداره جامعه بشری برتر می دانند، ترجیح می دهند تفکر غلط خود را تغییر ندهند.

نقدی افزود: این افراد متعصبانه نسبت به تفکر غربی قضاوت می کنند و آن را برتر از تفکر انقلاب اسلامی می دانند که اگر بخواهند این دستاوردها و موفقیت ها را ببینند باید این تفکر متحجرانه خود را کنار بگذارند و دست از لجاجت بردارند که برخی این توفیق را ندارند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی با بیان اینکه تعدادی از روزنامه هایی که در تهران به چاپ می رسد، کوچکترین اشاره ای به راهپیمایی 22 بهمن ندارد، تصریح کرد: راهیپیمایی که ده ها میلیون نفر در آن شرکت می کنند در صفحه نخست برخی از رسانه های کشور که باید تمام توان خود را برای پوشش آن داشته باشند، جایی ندارد و آنها نسبت به این واقعه که تمام دنیا را تکان می دهد، بی اعتنا هستند.

وی ادامه داد: برخی از رسانه ها از پول بیت المال تغذیه می شوند، از وزارت ارشاد در زمینه کاغذ و ... حمایت می شوند اما از اردشیر زاهدی هم نسبت به درک دستاروردهای انقلاب اسلامی عقب مانده تر هستند و این ناشی از همان تحجر و تفکر غلط است.

نقدی گفت: امیدواریم با روشنگری هایی که امروز در خارج از مرزهای کشور توسط افرادی که ناظر بی طرف و حتی مخالف انقلاب صورت می گیرد، این آقایانی که نان و نمک جمهوری اسلامی را می خورند، بیدار شوند و واقعیت ها را ببینند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: ببینند، یرواند آبراهامیان که در آمریکا ساکن است، یک ارمنی تبار سوسیالیست است و با تفکرات انقلاب اسلامی مخالف است، پیرامون پیشرفت های انقلاب اسلامی چه می گوید؟ یا اردشیر زاهدی به عنوان یکی از اعضای خاندان پهلوی و وابسته به آن رژیم پیرامون این دستاوردها چه میگوید؟ شاید اظهارات اینها برخی از آقایان را در کشور بیدار کند.

وی ادامه داد: اگر سخنان افرادی مانند سید حسن نصرالله، رهبر نجبا عراق، انقلابیون و دیگر شخصیت های دنیا آنان را بیدار نمی کند، لااقل اعترافات دشمنان تاریخی انقلاب اسلامی پیرامون عظمت و دستاوردهای این انقلاب، آنان را بیدار کند تا مسیرشان عوض شود.

نقدی با اشاره به اینکه دشمنان خوب می دانند که چه میزان توطئه در این 40 سال علیه انقلاب اسلامی داشته اند که بی نتیجه مانده است و خود این عظمت انقلاب را نشان می دهد، گفت: این افراد که سخنانی اینگونه می گویند، در جوامع غربی زندگی می کنند و بن بست های ایجاد شده در جوامع غربی را مشاهده می کنند که غرب در شرایطی که با دستان باز تفکرات و سیاست های خود را اجرایی کرده است، چگونه به شنبه های سیاه فرانسه، تعطیلی دولت آمریکا و ... رسیده است و این ناکارآمدی ها را مشاهده می کنند و مقایسه می کنند با موفقیت های انقلاب که در سایه تحریم ها و فشارها حاصل شده است لذا عظمت انقلاب در چشم آنان برجسته تر نمایان می شود.

بهمن تماشایی 97| سردار نقدی: سقوط اقتصادی آمریکا قطعی است

سردار نقدی در جمع راهپیمایان 22 بهمن گرگان سخنرانی می کند

سردار نقدی: مشکلات اقتصادی با قراردادها و مذاکرات پی در پی حل نمی شو

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: