جمالی در گفت‌وگو با فارس:

با وجود اقدامات مجلس و دولت مشکل بیکاری و گرانی همچنان پابرجاست

کدخبر: 2310077

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی گفت: اگرچه اقداماتی از سوی مجلس و دولت برای رفع مشکلات معیشتی مردم صورت گرفته اما اصل مشکل پابرجاست و ما همچنان شاهد قدرت خرید مردم، گرانی و مشکل بیکاری در جامعه هستیم.

منوچهر جمالی نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به عملکرد مجلس و دولت در رفع مشکلات معیشتی مردم گفت: اینکه بگوییم مجلس و دولت اصلا کاری نکرده‌‌اند، اینگونه نیست اما اقدامات این دو قوه برای رفع این مشکلات کافی نبوده و مشکلات مردم در این حوزه همچنان پابرجاست.

وی با اشاره به توزیع سبد حمایتی کالا در میان اقشار مختلف مردم افزود: اگرچه توزیع سبد کالا در بین اقشار مختلف مردم توانست به مردم کمک کند اما این به این معنا نیست که مشکل اصلی حل شده و ما همچنان شاهد وجود مشکلاتی از قبیل کاهش قدرت خرید مردم،‌گرانی قیمت کالاها و مشکل بیکاری هستیم.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در بحث مقابله با گرانی و رفع مشکلات معیشتی مردم اینگونه نیست که تنها یک قوه مسئولیت داشته باشد بلکه هر سه قوه به میزان اختیاراتی که دارند مسئولیت و وظیفه دارند در این مسیر حرکت و به وظیفه‌شان عمل کنند.

جمالی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن خاطرنشان کرد: از مردم تشکر می‌کنیم که با وجود شرایط سخت معیشتی و اقتصادی در راهپیمایی 22 بهمن حضور چشمگیری داشتند و 22 بهمن پررنگی را رقم زدند و تمام مسئولین باید سعی کنند از مردم کمتر عقب بمانند.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: برای این مردم واجب و لازم است همه مسئولین با جدیت تلاش کنند و در جهت رفع مشکلات‌شان گام بردارند.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: