حزب موتلفه اسلامی در پیامی تاکید کرد

حادثه تروریستی شرق کشور نشانه شکست‌های این دشمنان در عرصه‌های مختلف است

کدخبر: 2310346

حزب موتلفه اسلامی با ابراز انزجار از عمل فجیع و جنایتکارانه تروریست‌ها خواستار پیگیری و مجازات هرچه سریع‌تر عاملان این جنایت شده و بر حق ملت ایران در پاسخگویی به این جنایت و عاملان و حامیان آن در زمان و مکان مناسب تاکید کرد.

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس،‌ حزب موتلفه اسلامی در محکومیت حادثه تروریستی شرق کشور پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت جمعی از پاک‌ترین فرزندان این مرز و بوم که به علت خدمت به مردم و حفاظت از این سرزمین خدایی بدست جنایتکاران تکفیری به شهادت رسیدند؛ خدمت مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای و مردم کشورمان و خانواده این عزیزان تبریک و تسلیت می‌گوییم. حزب موتلفه اسلامی با ابراز انزجار از این عمل فجیع و جنایتکارانه، خواستار پیگیری و مجازات هرچه سریع‌تر عاملان این جنایت شده و بر حق ملت ایران در پاسخگویی به این جنایت و عاملان و حامیان آن در زمان و مکان مناسب تاکید می‌کند. در این راستا از مسوولین اطلاعاتی و امنیتی و نظامی کشور می‌خواهد که برای جلوگیری از تکرار این جنایت اقدامات پیش‌دستانه را در دستور کار خود قرار دهند. بدون شک مجموعه‌ای از دشمنان ملت ایران و در راس آنها آمریکای جنایتکار و صهیونیست‌های خبیث و سعودی‌های عنود در حمایت از این تروریست‌ها نقش داشته‌اند. بدون شک طراحی و اجرای این جنایت نشانه توانایی این دشمنان نخواهد بود؛ بلکه نشانه شکست‌های این دشمنان در عرصه‌های مختلف است. پیروزی‌های این نظام در طول چهل سال گذشته و حمایت مردمی از آن که در حضور شگفت‌انگیز مردم کشورمان در راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران تجلی داشت؛ موجب خشم دشمنان شده است. می‌توان مطمئن بود که بین اجرای نمایش محور آمریکایی، صهیونیستی و سعودی در گردهمایی لهستان ارتباط مستقیمی وجود دارد و ما شاهد شرکت تروریست‌های نشان‌دار در این گردهمایی هستیم که دستشان به خون ملت ایران آغشته است. اما در عین حال اگر نیت صادقانه‌ای در بین بعضی کشورهای شرکت کننده در این گردهمایی وجود دارد؛ باید از همزمانی حضورشان در این گردهمایی که بنام صلح و امنیت برگزار می‌شود و جنایت روز گذشته شرمگین باشند و بنوعی با زبان و عمل خود از این نمایش تبری جویند.»

حزب موتلفه اسلامی

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: