مدیریت شهری اصلاح‌طلب در پی حذف "مناسبت‌های ملی" در تهران

کدخبر: 2310490

عضو سابق شورای شهر تهران نسبت به عدم گرامیداشت مناسبت‌های مذهبی و ملی از سوی مدیریت شهری انتقاد کرد و گفت: برخی افرادی که در شورای شهر تهران و شهرداری مسئولیت گرفته‌اند به دنبال حذف آرمان‌های انقلاب و مناسبت‌های ملی هستند.

- اخبار اجتماعی -

ابوالفضل قناعتی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره عملکرد 17 ماهه مدیریت شهری تهران اظهار کرد: برخی افرادی که در شورای شهر تهران و همچنین شهرداری تهران فعالیت دارند و مسئولیت گرفته اند به نوعی یا بی انگیزه هستند یا اینکه توجه چندانی به نظام و انقلاب ندارند.

وی تصریح کرد: در حالی در دوره گذشته خدمات مختلفی از سوی مدیریت شهری به شهروندان ارائه می شد که هر ماه شاهد بهره برداری پروژه جدیدی در سطح شهر تهران بودیم اما در حال حاضر خبری از این اتفاقات نیست.

قناعتی با اشاره به عملکرد 17 ماهه شورای شهر و شهرداری تهران یادآور شد: متاسفانه هیچ اقدام موثری از سوی مدیریت شهری فعلی صورت نگرفته است و افرادی که بر سرکارآمده اند به دنبال اهداف و مقاصد سیاسی خود هستند.

عضو سابق شورای شهر تهران گفت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که مورد توجه بسیاری از کشورها بود و به آن پرداخته شد اما شهرداری تهران در فضاسازی شهر تهران، اقدام و تحرک خاصی نداشت و این سؤال مطرح است که چه دلیلی دارد که مسئولان شهری به سمت حذف مناسبت های ملی و مذهبی رفته اند.

وی متذکر شد: شهر تهران دارای ظرفیت و پتانسیل بالقوه ای است که از آن می توان به نحوه مطلوب استفاده کرده که البته دوستان در شورای شهر تهران و شهرداری تهران به این موضوع اعتقاد ندارند؛ انتظار می رفت جریان اطلاحات افراد پایبندتری به نظام و ولایت را برای شورای شهر تهران و همچنین شهرداری تهران معرفی کند که متاسفاته این اتفاق نیفتاد.

عدم اعتقاد مدیران شهری تهران به گرامیداشت مناسبت های مذهبی و ملی

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: