تصادف مرگبار در اتوبان تهران - قم + عکس

کدخبر: 2310513

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از تصادف مرگبار یک دستگاه ساندرو در اتوبان تهران - قم خبر داد.

- اخبار اجتماعی -

سید جلال ملکی در گفت وگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا با اعلام خبر تصادف مرگبار ساندرو در اتوبان تهران - قم درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 5:38 بامداد امروز حادثه تصادف در مسیر جنوب به شمال اتوبان تهران - قم، مقابل تیر 148 (هشت کیلومتر مانده به عوارضی تهران - قم) به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش نشانان ایستگاه 50 آتش نشانی تهران به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران با بیان اینکه محل حادثه خارج از حوزه استحفاظی آتش نشانی تهران بود، خاطرنشان کرد: در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی سواری ساندرو به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی خود منحرف شده و پس از برخورد با یک تپه خاک در حاشیه جاده و عبور از آن، در یک کانال آب قرار گرفته است.

ملکی تصریح کرد: حالت دِفرمه شدن خودرو حاکی از آن داشت که خودرو چند بار غلت زده و سپس به حالت اولیه بازگشته است که در زمان رسیدن نیروها آقایی 60 ساله (راننده) داخل اتاقک متلاشی شده خودرو محبوس بود، که وی توسط آتش نشانان از خودرو خارج شد.

وی با اشاره به مرگ راننده ساندرو در این حادثه، گفت: در نهایت محل حادثه ایمن سازی شد و آتش نشانان در ساعت 6:16 بامداد پس از تحویل به عوامل راهور، به عملیات خود پایان دادند.

تصادف در اتوبان قم ــ کاشان 4 کشته به جای گذاشت

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: