ابتکار:

مد و لباس حوزه های حائز اهمیت دهه پنحم انقلاب اسلامی است

کدخبر: 2310515

ابتکار با اشاره به پیام مقام معظم رهبری درخصوص سرمایه های دیده نشده ایران اسلامی در دهه پنجم انقلاب گفت: حوزه مد و لباس یکی از این سرمایه های مورد اشاره است که به دست فعالان این حوزه میتواند موفقیت قابل توجهی دست پیدا کند.

به گزارش خبرنگار حوزه زنان خبرگزاری فارس، معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در آیین افتتاحیه هشتمین جشنواره مد و لباس فجر با اشاره به اینکه دهه پنجم انقلاب اسلامی را با پیام مقام معظم رهبری آغاز کرده ایم گفت: این دوره از این حیات انقلاب اسلامی ایران ابعاد بسیار مهمی را در بر می‌گیرد.

وی ابراز داشت: مقام معظم رهبری از سرمایه‌های دست نخورده و دیده نشده ایران اسلامی سخن گفتند و رئیس جمهور دولت آمادگی کامل در دهه پنجم انقلاب اسلامی از این سرمایه عظیم بهره ببرد. وی ادامه داد: حوزه مد و لباس یکی از این سرمایه های مورد اشاره است که به دست فعالان این حوزه میتواند موفقیت قابل توجهی دست پیدا کند.

ابتکار با ابراز خوشحالی از برگزاری هشتمین دوره جشنواره مد و لباس فجر و استقبال و حضور پرشور و طراحان و هنرمندان و فعالان اقتصادی در این جشنواره اظهار داشت: بی‌شک در رتبه بندی های جهانی ایران در زمینه های فرهنگی و آموزشی هنری رشد قابل توجهی داشته است که یکی از ابعاد مهم فرهنگی و اقتصادی مبحث لباس و پوشاک است. وی افزود: تنوع فرهنگی بالای ایران و وجوده قومیت های مختلف و ظرفیت های کم‌نظیر و پیشینه تاریخی و زیباشناختی که در صنایع دستی ایران وجود دارد می تواند در حوزه مد و لباس ما را سرآمد کند. ابتکار با اشاره به اینکه معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری مشوقی برای استفاده از لباس هایی با هویت ملی قومی و نمادهای ملی در محیط های فرهنگی و اجتناعی باشد، گفت: باید به سمت احیای عناصر فرهنگی با کمک مد و لباس برویم.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری توجه به پوشش را یکی از مسائل ارزشمند دانست که پس از انقلاب اسلامی ایران دنبال می‌شود.

ابتکار گفت: نسل جوان انتظار دارد که طراحان سلیقه‌های مختلف پوشاک را ببینند از آنها قدرت انتخاب دهند. انتهای پیام/

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: