فوتبال جهان|جنارو گتوسو: سبک بازی آتالانتا بی‌نظیر است/ پیاتک حرف نمی‌زند، گل می‌زند!

کدخبر: 2310670

فوتبال جهان - جنارو گتوسو برتری در بازی برابر آتالانتا را برای تیمش بسیار مهم می‌داند.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جنارو گتوسو در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل آتالانتا در هفته بیست وچهارم رقابت های سری A ایتالیا از اهمیت این جدال برای آینده روسونری سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال میلان اظهار داشت: آتالانتا از لحاظ سبک بازی بی همتاستو فوتبال خوبی ارائه می کند، پس باید آماده باشیم. ما با تمرکز و عزم خوبی تمرین کرده ایم. باید شخصیت مان را در زمین نشان دهیم، خوب بازی کنیم و از لحاظ تاکتیکی همه جای زمین را پوشش دهیم. برای اینکه بازیکنان ما تجربه لازم برای موفقیت را به دست بیاورند، موظفیم در این گونه بازی ها بجنگیم.

«هنوز 15 بازی باقی مانده است و امتیازات زیادی برای جمع آوری وجود دارد.»، گتوسو با بیان این جمله خاطر نشان کرد: رومانیولی کاپیتان جوانی است و خوب پیشرفت می کند. او راه کسب احترام را خوب می داند و باید به همین شیوه ادامه دهد. گاهی برای به بازو بستن کاپیتانی، باید منسجم بود و السیو این توانایی را دارد.

وی ضمن تمجید از مهاجم لهستانی میلان گفت: انتظار چنین عملکردی را از پیاتک داشتم. او زیاد حرف نمی زند و فقط دروازه را باز می کند. بازیکن جدید ما عاشق بازی کردن است و از این نظر، شبیه زاپاتاست.

سرمربی میلان تصریح کرد: پیروزی میلان می تواند پیام مهم و قدرتمندی برای رقبا باشد، اما هنوز بازی های زیادی در پیش داریم. چالهان اوغلو و پاکتا در تعویض پست های شان خیلی خوب هستند. می توانیم در محوطه جریمه بهتر شویم و افراد بیشتری داشته باشیم.

جدول رده بندی سری A

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: