دبیرخانه شورایعالی انقلاب فرهنگی حادثه تروریستی زاهدان را محکوم کرد

کدخبر: 2310723

دبیرخانه شورایعالی انقلاب فرهنگی با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان این فاجعه را به آحاد ملت شریف ایران تسلیت گفت.

- اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز خبر شورایعالی انقلاب فرهنگی، دبیرخانه شورایعالی انقلاب فرهنگی، با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان این فاجعه را به آحاد ملت شریف ایران تسلیت گفت.

نشست فوق العاده کمیسیون امنیت ملی درباره حمله تروریستی زاهدان و بودجه انسداد مرزها

هوشیاری یکی از مجروحان حادثه تروریستی زاهدان

در بخشی از این بیانیه آمده است:

این اقدام تروریستی که به پشتوانه اسرائیل، آمریکا و متحدان تروریست و تروریست پرور آنها توسط یک گروهک ناتوان که همواره منشاء ظلم و ترورهای ضدانسانی و ضد حقوق بشری صورت گرفته ناشی از عصبانیت دشمنان از مردم شریف، مقاوم و عزت آفرین جمهوری اسلامی ایران و حضور میلیونی مردم در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن و عجز و ناتوانی آنها در مقابل عظمت این ملت است که لکه ننگ دیگری را بر کارنامه سیاه آنها در انجام اقدامات تروریستی و آدم کشی اضافه کرد.

یقینا خون سرخ این پاسداران ماندگار در تاریخ ایثار و شهادت همچون سید و سالار آنان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به مصداق این آیه شریفه "و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ" موجب بیداری بیش از پیش ملت ها و تسریع نابودی نظام سلطه و استکبار در جهان خواهد شد.

ملت سرفراز ایران در طول این چهار دهه حیات پرافتخار انقلاب اسلامی از بذل فرزندان رشید خود دریغ نکرده در این آزمایش الهی هم با تسلیم به قضای پروردگار متعال و شکر بر توفیق بذل سرمایه جوانان خود در راه اسلام و انقلاب، برگ زرین دیگری بر دفتر قطور افتخارات خود افزود.

دشمنان اسلام و ایران هم باید بدانند که اگر توطئه های چهل ساله آنان به نتیجه مطلوب رسید. این جنایت هم به همان هدف خواهد رسید اما تجربه چهار دهه گذشته نشان می دهد از خون شهدای حادثه اخیر نیز، ده ها و صدها رویش بر درخت پرثمر انقلاب اسلامی خواهد رویید.

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن محکومیت جنایت تروریستی سیستان و بلوچستان و آرزوی شکل گیری فرهنگ صلح و آرامش مبتنی بر ارزش های الهی، این ضایعه مولمه را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری مدظله العالی، خانواده های معزز شهداء گرانقدر و آحاد ملت شریف ایران تسلیت گفته و برای بازماندگان آرزوی بهبودی کامل را دارد و همچنین بر لزوم پیگیری برای مجازات عاملان و آمران این جنایت تاکید می کند و لازم است مراجع حقوقی و قضایی همراه با مسئولین نظامی و امنیتی نسبت به این فاجعه انسانی بازخورد سریع داشته باشند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: