اختتامیه نخستین جایزه جمالزاده برگزار می‌شود

کدخبر: 2310783

آیین پایانی نخستین جایزه جمالزاده ۲۹ بهمن ماه در تالار هنر اصفهان در اصفهان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیر این جایزه با بیان این مطلب گفت: فراخوان جایزه مهر ماه امسال اعلام شد و با اینکه مدت دریافت آثار کمتر از دو ماه بود 1547 اثر به دبیرخانه جایزه جمالزاده رسید. این اتفاق ما را شگفت زده کرد و یک رکورد تازه در جشنواره های ادبی کشور محسوب میشد. داوری این آثار با همت نویسندگان و مدرسان داستان نویسی برجسته اصفهان و ایران در دو مرحله انجام شد و امروز زمان به ثمر نشستن تلاش هاست.

رضا روحانی ادامه داد: 29 بهمن ماه در حضور جمعی از اهالی و اصحاب فرهنگ و ادبیات اصفهان و ایران گرد هم خواهیم آمد تا دفتر نخست را به انتها ببریم و گشایش دومین دفتر را زمزمه کنیم.

او اضافه کرد: حسن میرعابدینی منتقد ادبی و پژوهشگر ادبیات داستانی معاصر ایران سخنران ویژه این مراسم خواهد بود و علیرضا معینی مجری صاحب سبک کشورمان به عنوان مجری پشت تریبون خواهد رفت. قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان نیز در این مراسم حضور داشته و به ایراد سخن می پردازد و معرفی برگزیدگان و نفرات برتر این جایزه در حضور چهره های برجسته و سرشناس ادبیات و هنر مانند کیومرث پوراحمد، ناهید طباطبایی، نفیسه مرشد زاده، سروش صحت، سارا سالار، آرش صادق بیگی، مریم حسینیان، مهدی ربی، سینا دادخواه و اهالی ادبیات و فرهنگ اصفهان انجام خواهد شد.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: