شعبانی‌بهار: یک میلیارد و نیم بدهکاریم/ با این شرایط امکان حضور زهرا نعمتی در تیم ملی نیست

کدخبر: 2310791

رییس فدراسیون تیروکمان با اشاره به تخصیص یک میلیارد و دویست میلیون تومان از سوی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و وزارت ورزش و جوانان برای ساخت خوابگاه در سایت تیروکمان گفت: پس از پایان بحث مناقصه ساخت خوابگاه، از ابتدای سال آینده کار احداث خوابگاه در سایت تیروکمان آغاز خواهد شد.

غلامرضا شعبانی بهار در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت خوابگاه کمانداران و اینکه چه زمانی خوابگاه ساخته خواهد شد، اظهار کرد: برای ساخت خوابگاه دختران در سایت تیروکمان اعتباری بالغ بر یک میلیارد و دویست میلیون اعتبار پیش‌بینی کرده بودیم که با همکاری وزارت ورزش و جوانان و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی این اعتبار تأمین شد. به طوری که شرکت توسعه و نگهداری مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان و وزارت ورزش و جوانان ۵۰۰ میلیون تومان برای ساخت این پروژه به ما کمک کردند. البته هنوز در مرحله بحث مناقصه خوابگاه هستیم که بعد از پایان مناقصه، سعی داریم تا پایان سال مقدمات کار ساخت خوابگاه را آماده کنیم و سپس از ابتدای سال آینده کار عملیاتی ساخت خوابگاه را شروع خواهیم کرد.

وی در خصوص بدهی‌های فدراسیون نیز گفت: تا به الان یک میلیارد و صد میلیون تومان از بدهی‌های فدراسیون که مربوط به سال ۹۰ بود، پرداخت شده و چیزی حدود یک میلیارد و پانصد میلیون تومان از بدهی‌ها باقی مانده که امسال دیگر پولی برای پرداخت مابقی بدهی‌ها نداریم.

شعبانی بهار ادامه داد: امسال با وجود اینکه مشکلات زیادی از نظر اعتباری داشتیم اما سعی کردیم با همان مبلغ اعتبار تخصیص یافته به فدراسیون برنامه‌های خود را اعم از برپایی اردوها و اعزام تیم‌ها به مسابقات مختلف برحسب ضرورت به خوبی انجام دهیم و در اجرای برنامه‌ها کوتاهی نکردیم.

رئیس فدراسیون تیروکمان همچنین از برپایی اردوی دو هفته‌ای در اردیبهشت سال آینده در گوانجو چین برای تیم‌های ریکرو و کامپوند زنان و مردان خبر داد و گفت: بعد از اینکه تیم کامپوند چهارم فروردین در مرحله اول کاپ آسیا در تایلند شرکت کرد، اردیبهشت‌ماه دو تیم ریکرو و کامپوند برای شرکت در اردوی دو هفته‌ای که در گوانجو برگزار می‌شود، عازم چین می‌شوند و سپس ۱۶ اردیبهشت برای شرکت در مرحله دوم کاپ آسیا راهی شانگهای چین می‌شوند.

وی درباره‌ی سطح مسابقات هفت مرحله رنکینگ کشوری خاطرنشان کرد: مسابقات این دوره رنکینگ کشوری با انضباط خاصی برگزار شد و سعی کردیم در اجرای این هفت مرحله از رنکینگ کشوری طبق برنامه پیش برویم تا خللی در اجرای برگزاری مسابقات نداشته باشیم. البته سعی داریم در سال آینده برای فعال شدن استان‌ها، تمرکزمان را از نظر برگزاری مسابقات رنکینگ کشوری و برپایی کلاس‌های داوری و مربیگری بیشتر معطوف استان‌ها کنیم و خود میزبان برگزاری نباشیم.

شعبانی بهار همچنین از بازنگری در آئین‌نامه مسابقات رنکینگ کشوری در سال آینده خبر داد و تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم شرایط حضور کمانداران را در هر مرحله از رنکینگ کشوری فراهم کنیم، به دنبال آن هستیم تا در آئین نامه مسابقات رنکینگ کشوری تغییراتی اعمال کنیم که از نظر هزینه به نفع کمانداران باشد. به طوری که اگر کمانداری در یک مرحله قهرمان شد، برای شرکت در مرحله بعدی هزینه‌ای پرداخت نکند. هدف از این تغییرات رویکرد حمایتی است تا بتوانیم کمانداران بیشتری را برای شرکت در رنکینگ کشوری تشویق کنیم.

وی در پایان در خصوص وضعیت زهرا نعمتی و اینکه قرار بود برای دعوت شدن به تیم ملی در مرحله پایانی رنکینگ کشوری شرکت کند، گفت: قرار بود زهرا نعمتی با هماهنگی که با سرمربی تیم ملی ریکرو انجام داده بود در مرحله پایانی رنکینگ کشوری شرکت کند تا از نظر رکوردی وضعیت او برای دعوت به تیم ملی توسط مربیان مورد ارزیابی قرار بگیرد که متأسفانه در مرحله پایانی حضور نداشت. به هر صورت بدون رکورد امکان دعوت زهرا نعمتی به تیم ملی نیست و باید در رکوردگیری شرکت کند تا شرایط حضورش در تیم ملی تیروکمان فراهم شود.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: