بازگشت دوباره وزنه‌بردار جوان گیلانی به خانه، بدون تشخیص بیماری

کدخبر: 2310807

صادق فرضی‌زاده بعد از کنترل زخم بسترش در بیمارستان، بار دیگر به خانه منتقل شده است بی‌آنکه بیماری عجیبش از سوی پزشکان تشخیص داده شود.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ماه های گذشته بود که وزنه بردار جوان استان گیلان با بیماری نادری مواجه شد و در بستر بیماری افتاد. بیماری عجیبی که پزشکان مغز و اعصاب از شناخت آن عاجز مانده و نمی توانستند بیماری او را تشخیص دهند تا درمان آغاز شود.

در همان مقطع با توجه به مشکلات مالی خانواده صادق فرضی زاده برای تامین هزینه های بیمارستانی و درمانی، جامعه وزنه برداری و ورزش کشور به کمک او آمدند درحالیکه وضعیت او رو به وخامت رفته و وضعیت خوبی نداشت. در آن مقطع کمپین هایی از سوی قهرمانان بزرگ کشور به راه افتاد و همچنین مسئولان استانی نیز اعلام کردند که در کنار فرضی زاده هستند.

متاسفانه با وجود گذشت ماه ها از بیماری عجیب این وزنه بردار مستعد و جوان گیلانی، همچنان بیماری او تشخیص داده نشده و او که دچار زخم بستر شدید نیز شده بود، حالا بعد از مدتی بستری در بیمارستان، بیماری زخم بستر او کنترل شده و به توصیه پزشکان به خانه بازگشته، درحالیکه وضعیتش در مقایسه با قبل تغییری نداشته و همچنان در بدترین وضعیت ممکن به سر می برد.

دوپینگ 3 وزنه بردار مدال آور تایلند در مسابقات قهرمانی جهان مثبت اعلام شد

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: