ابراهیمی: تمام فاکتورهای بیمارستان فرضی‌زاده پرداخت شده/ کاش سهراب مرادی بتواند مصدومیتش را تا المپیک تحمل کند

کدخبر: 2310927

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان گیلان گفت: در مورد هزینه‌های درمانی صادق فرضی‌زاده، از جاهای مختلفی او را حمایت کردند و فاکتورها پرداخت شده است.

- اخبار ورزشی -

اصغر ابراهیمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره آخرین وضعیت صادق فرضی زاده وزنه بردار جوان گیلانی که به بیماری نادری دچار شده، اظهار داشت: کماکان وضعیتش همانطور است که بود و متاسفانه نتوانسته اند بیماری اش را تشخیص دهند. زخم بسترش با حضور در بیمارستان کنترل شد و حالا در منزل به سر می برد. حقیقتا وضعیت او از همان ابتدا خیلی بد بود و حالا هم تغییر وضعیتی نداشته چون اصلا بیماری اش تشخیص داده نمی شود که بخواهند درمان را آغاز کنند.

وی در مورد اینکه آیا همچنان در هزینه های درمان فرضی زاده به خانواده او کمک می شود؟ تاکید کرد: همان زمان کمک هایی جمع شده بود که به حساب او واریز شد. یک ماهی هم که اخیرا در بیمارستان بستری بود، در مورد هزینه ها از جاهای مختلفی او را حمایت کردند و فاکتورها پرداخت شده است. همچنان بزرگترین مشکل، تشخیص بیماری او است.

عضو تیم ملی وزنه برداری ایران در المپیک های 2004 و 2008 در مورد مصدومیت سهراب مرادی نیز گفت: من هنوز با خود سهراب صحبت نکرده ام و اطلاعاتی که دارم در حد رسانه هاست. نمی دانم میزان آسیب دیدگی و دردش چقدر است، ولی اگر بتواند درد را تحمل کرده و با این مصدومیت تا المپیک مدارا کند، خیلی بهتر است، چون با توجه به رقابت های گزینشی پیش رو و خود المپیک که کمتر از 18 ماه دیگر برگزار می شود، انجام عمل جراحی و سپری کردن دوره ریکاوری، مرادی را خیلی عقب می اندازد.

آغاز ثبت نام از کاندیداهای فدراسیون وزنه برداری از فردا

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: