جای خالی «ثریا» در جشنواره جام جم/ اشتباهی که ۲ بار تکرار شد!

کدخبر: 2310936

برنامه تلویزیونی «ثریا»امسال در هیچکدام از بخش‌های تخصصی و به ویژه بخش مردمی جشنواره تلویزیونی جام جم حضور ندارد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، سال ۹۵ که برنامه سه ستاره از صاحب‌نظران خواست تا درباره برنامه‌های تلویزیونی نظر بدهند، نام برنامه «ثریا» در همه بخش‌ها خالی بود. نه به عنوان برنامه تخصصی دیده شده بود و نه به عنوان برنامه عمومی! حتی در بخش‌های مردمی هم حضور نداشت.

آن سال با دقت نظر برخی رسانه‌ها و گوشزد کردن آن به مدیران، برنامه «ثریا» توانست در بخش تخصصی حضور پیدا کند و اتفاقا توانست در بخش برنامه‌های تخصصی برگزیده شود و تندیش جشنواره را از آن خود کند.

اما امسال نیز برای بار دوم همان اتفاق تکرار شده و «ثریا» از میان برنامه‌های تلویزیون که در جشنواره حضور دارند، فاکتور گرفته شده است و در هیچ بخشی حضور ندارد.

این اتفاق درحالی روی داده که «ثریا» تنها برنامه‌ای است که در کنار برنامه زنده خود مستندهای بلند نیز تولید کرده است که این مستندها جریان ساز بوده و مورد استقبال مردم واهالی رسانه قرار گرفته و البته با واکنش های متعددی نیز از سوی مسوولان مواجه شده است.

همچنین حضور مهمانان متنوع و برگزاری مناظره‌های شفاف از دیگر نقاط مثبت این برنامه تلویزیونی است که بارها با توقف و توقیف و همچنین فشارهای بیرونی دست به گریبان بوده است.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: