سیدمحمود رضوی: وقتی در سینمای انقلاب کار می‌کنم به کم‌لطفی‌ها توجهی ندارم

کدخبر: 2310963

فرهنگسرای انقلاب اسلامی در «فصل رویش» از چهره‌های سینمایی و تلویزیونی تجلیل کرد؛ تهیه‌کننده «رد خون» در این مراسم به کم‌لطفی‌های جشنواره فیلم فجر نسبت به این فیلم واکنش نشان داد و گفت: "وقتی در سینمای انقلاب کار می‌کنم به کم‌لطفی‌ها توجهی ندارم."

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، همزمان با فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، فرهنگسرای انقلاب اسلامی امروز(شنبه بیست و هفتم بهمن ماه) در قالب برنامه «فصل رویش» از 6 چهره سینمایی و تلویزیونی تجلیل شد. این برنامه با حضور سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری، مهدی سالم مدیر شبکه امید و سیدمرتضی فاطمی تهیه کننده و فعال رسانه ای برگزار شد و رضا برجی عکاس و مستندساز، سیدمحمود رضوی تهیه کننده سینما، حسن شمشادی خبرنگار و فعال رسانه ای، جلیل سامان نویسنده و کارگردان، محسن مقصودی تهیه کننده و مجری سیما و هادی محمدیان کارگردان انیمیشن، تقدیر شدند. ویژه برنامه فصل رویش به تجلیل از 40 چهره فرهنگی در حوزه های ادبیات و شعر، هنرهای تجسمی، سرود و موسیقی، نمایش و تئاتر، فیلم، سریال، انیمیشن، رسانه، قرآن و معارف اسلامی، ایثار و شهادت، علم و فناوری، جوانان، اقتصاد و تولید ملی و بانوان پرداخت.

کوروش تهامی: دغدغه مندی، تلویزیون را به روزهای اوج برمی گرداند

بعد از ارائه گزارشی توسط سعید صدرائیان دبیر اجرایی فصل رویش و مجری برنامه قبل از دعوت گلایه کردند از دیده نشدن «رد خون» و کم لطفی جشنواره فیلم فجر به این فیلم! سیدمحمود رضوی تهیه کننده «رد خون»، «ماجرای نیمروز» و «لاتاری» بعد از کلیپ معرفی اش در پشت تریبون حاضر شد و گفت: اگر انقلاب نبود و اگر حضرت امام(ره) و نائب بر حق شان از چند کیلومتری سینما هم نمی گذشتیم. وقتی برای انقلاب کاری می سازیم و وارد سینمای انقلاب می شویم این کم لطفی ها را نمی بینیم. نوار ادامه دار این دیده نشدن ها رنجم نمی دهد چون دوست دارم برای انقلاب و انقلابی گری، کار فرهنگی و هنری خلق کنم و به این حضور و خدمتگزاری افتخار می کنم.

این خبر در حال تکمیل است...

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: