وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران:

هرگونه استعفا نامه ای را از سمت خود تکذیب می‌کنم

کدخبر: 2311014

سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: هر گونه استعفا نامه‌ای را از ناحیه خودم تکذیب می‌کنم.

به گزارش خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس؛ سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دقایقی پیش برای حضور در جشنواره تئاتر فجر به تئاتر شهر آمد و مسئولان تئاتر شهر به گفت‌وگو نشست.

صالحی پیش از تماشای نمایش نامیرا در محوطه پارک دانشجو درباره حضور دیرهنگام خود به جشنواره تئاتر فجر و ارتباط آن با شائبه استعفا گفت: من از چهارشنبه کرمان بودم و شب گذشته نیمه شب به تهران رسیدم و موفق نشدم زودتر بیایم، امروز اولین فرصت به جشنواره آمدم تا کارها را تماشا کنم و این هم هیچ ربطی به بحث استعفا ندارد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر استعفای خود در سمت وزارت گفت: در این رابطه آقای واعظی چهارشنبه صحبت کرده بودند اما من هم می‌گویم که استعفا نامه‌ای که بخواهد بالاتر منتقل شود داده نشده است.

صالحی درباره ساماندهی اطراف تئاتر شهر و دستفروش ها گفت: در این زمینه تحقیق ما کردیم شرایط خوبی در اطراف وجود نداشته مرتبه قبل هم با همین نگاه بازدید داشتیم و دوستان ما در تئاتر شهر و معاونت هنری و

صالحی اظهار داشت: ما گاهی در تصمیم گیری خوب و خوبتر یا بد و بدتر گرفتار میشویم ما نگاهمان به تئاتر شهر به جایی با نوستالژی فرهنگی از دست می دهیم ما میبایست اینجا فضای آرامی در رفت و آمدها و مناسبات داشته باشیم تا گروه های نمایشی داخلی و خارجی احساس خوبی داشته باشند. این نگاه از ناحیه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دنبال میشود شهرداری هم با این نگاه همراه است ما در این شرایط که مشکلات معیشتی داریم و ایام شب عید است و مسائل دیگر در این دو نگاه ما تلاش خودمان را میکنیم منتها نگاه دیگری همه هست که بااین نگاه ما همراهی نکرده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هم ما و هم شهرداری تلاش مشترک داریم تا این نگاه را ایجاد کنیم با اینکه معیشت عده ای مهم است اما ما هم نگاهمان را ایجاد کنیم.

وی درباره بودجه مرکز هنرهای نمایشی و تئاتر گفت: در تلاش هستیم تا معوقات باقی مانده تا انتهای سال تسویه کنیم.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: