کی روش از نبود زمین گلایه داشت؛ صنایع دفاع از چند روز دیگر در اختیار تیم است

فتحی:شان باشگاه استقلال و فدراسیون معامله بر سر یک بازیکن نیست

کدخبر: 2311034

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:شان باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال نیست در مورد یک بازیکن یا یک مساله بخواهند معامله کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر حسین فتحی در خصوص شکست استقلال مقابل تراکتورسازی گفت: هر بازی 3 امتیاز دارد و ما با همه توان در این بازی شرکت کدیم و دوست داشتیم برنده شویم. همه دیدند استقلال بازی خوبی در زمین تبریز با آن جو به نمایش گذاشت و بخت یار ما نبود. امیدواریم استقلال روز به وز بهتر شود و نتایج خوبی را رقم بزند.

وی در خصوص زمین تمرین استقلال و مشکلات روزهای اخیر گفت: هواداران می دانند همه تیم های لیگ برتری و لیگ یک زیر ساخت ندارند و همین موضوع اجازه نمی دهد که زمین تمرین خوب داشته باشیم. حتی سرمربی سابق تیم ملی هم از این موضوع گلایه داشت. بهترین زمین ایران زمین استادیوم آزادی است و به خاطر زمستان و بارندگی زمین عوض شد. زمین کمپ حجازی هم در حال بازسازی است. زمین ورزشگاه صنایع دفاع را هم رزرو کرده و دستور وزیر دفاع را گرفتیم و به امید خدا طی چند روز آینده این زمین را برای تمرین تیم آماده خواهیم کرد.

فتحی در خصوص اعضای جدید هیات مدیره استقلال گفت: جا دارد از نفرات قبلی تشکر کنم و هیات مدیره جدید با نیروی جوانتر به جمع ما اضافه شده و امیدوارم با این ترکیب جدید نوید روزهای خوبی برای هواداران رقم بزنیم.

وی در خصوص حل مشکل پاتوسی و اینکه ایا معامله ای صورت گرفته است گفت: مبارک باشد! ما در مورد جذب پاتوسی بنابر مقررات و آیین نامه مصوب سازمان لیگ اقدام کردیم. من رسما به هواداران گفته بودم پاتوسی مشکلی ندارد و مشکل زمان ما بود! پنجشنبه و جمعه ایران تعطیل است، شنبه و یکشنبه آفریقی جنوبی و این 4 روز زمان را از ما می گرفت. اولین استعلام فدراسیون فوتبال از آفریقای جنوبی منفی بود ولی در سازمان لیگ 2 بند مثل لیگ های اروپایی و بازی در 10 مسابقه و یا در بازی های ملی به میدان رفته باشد. پاتوسی هر 2 شرایط را داشت، او در باشگاه لوکرن بلژیک 7 سال بازی کرده است. او 11 بازی انجام داده بود، 10 بازی رسمی، و در 2 بای در بازی دوستانه رسمی نه مثل بازی های دوستانه ایران که در زمین های معمولی برگزار می شود به میدان رفته بود. جالب است بدانید یکی از بازی های دوستانه وی مقابل نیوکاسل بوده است.

فتحی تاکید کرد: ما خواهش کردیم گزارش های داوری که به فدراسیون ها می دهد را برای ما بفرستند. این نامه با 23 برگ به فدراسیون فوتبال ارسال شد. نامه را سازمان لیگ اصلاح کرد و فدراسیون هم نامه ارسالی به آفریقای جنوبی را اصلاح کرد. 14 فوریه یعنی 5 شنبه آخر شب از سوی فدراسیون آفریقا ارسال شد و به این موضوع ایام دهه فجر را اضافه کنید که زمان را از ما گرفت.

وی در خصوص شایعاتی که پیرامون معامله باشگاه استقلال و فدراسیون برای حل مشکل پاتوسی و انصراف استقلال از پرونده سوپر جام گفت: شان باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال نیست در مورد یک بازیکن یا یک مساله بخواهند معامله کنند.مطمئنا این 2 موضوع ارتباطی با یکدیگر ندارد و ما پرونده سوپرجام را در جای خودش پیگیری خواهیم کرد.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: