جسد ۵ مفقودی سیل اخیر پیدا شد

کدخبر: 2311230

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از پیدا شدن جسد ۵ نفر از افراد مفقود در سیل اخیر در خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و استان فارس خبر داد.

- اخبار اجتماعی -

مرتضی سلیمی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اعلام این خبر گفت که در وقوع سیل اخیر در استان های کشور 6 نفر مفقود شدند که جسد 5 نفر پیدا شده اما هنوز جسد یک تن از مفقودی ها که مربوط به استان هرمزگان است، پیدا نشده است.

وی توضیح داد: تلاش های امدادگران و نجاتگران هلال احمر در استان هرمزگان برای یافتن یک نفر از مفقودان سیل و آبگرفتگی های اخیر در شهرستان رودان این استان ادامه دارد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در ادامه با اعلام گزارش حوادث جوی (سیل،برف وکولاک) طی 48 ساعت گذشته در کشور گفت: استان های آذربایجان شرقی و غربی، یزد، همدان، مرکزی، مازندران، لرستان، گلستان، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه، کرمان، کردستان، قزوین، فارس، زنجان، خوزستان، خراسان جنوبی، رضوی و شمالی، چهارمحال و بختیاری، بوشهر، ایلام و اردبیل در روزهای گذشته درگیر سیل، برف و کولاک شدند که بیش از هزار و 800 نفر در 102 شهر و روستا و محور کوهستانی، خدمات امدادی دریافت کردند.

سلیمی با اشاره به فعالیت 91 تیم امدادی متشکل از 313 امدادگر و نجاتگر افزود: در 48 ساعت گذشته 403 دستگاه خودروی گرفتار در برف و کولاک، رهاسازی و بیش از 23 واحد مسکونی نیز به دلیل وقوع سیل از آب تخلیه شدند.

سیل هرمزگان یک نفر را به کام مرگ کشاند/ امدادرسانی به 2200 نفر در جاده ها

سیل بندهای خوزستان مشکل داشت/توزیع اقلام غذایی بین 3500 خانواده سیل زده

سیل در خوزستان و لرستان؛ آمادگی شهرداری تهران برای ارسال تجهیزات

هشدار هلال احمر به سیل و آب گرفتگی در استان های غربی/ تخلیه اضطراری مناطق در معرض خطر

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: