هفته بیست و چهارم لیگ یک

قوی سپیدخزر در کویر!/ نبرد مربیان لیگ برتری در کرج

کدخبر: 2311346

هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول فوتبال روز سه‌شنبه برگزار می‌شود و حساس‌ترین مسابقه در کرج بین تیم‌های سوم و چهارم جدول است.

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدارهای هفته بیست و چهارم روز سه‌شنبه برگزار می‌شود. گل‌گهر سیرجان با ۴۱ امتیاز همچنان در صدر جدول قرار دارد و حتی اگر در این هفته پیروز هم نشود در صدر جدول باقی خواهد ماند. شاگردان بگوویچ این هفته یک بازی حساس با تیم ملوان دارند. ملوان که سیر صعودی‌اش را آغاز کرده از انتهای جدول خودش را به رده یازدهم رسانده است. شاگردان احمدزاده در این مسابقه بیشتر به دنبال مساوی هستند و بگوویچ سه امتیاز را از این بازی می‌خواهد تا همچنان فاصله‌اش را با سایر تیم‌های تعقیب کننده در صدر جدول حفظ کند. باید دید قوی سپید خزر در کویر دوام می‌آورد یا نه!

استقلال جنوب تهران ( سرخپوشان پاکدشت) هم با محمود فکری به دنبال حفظ رتبه دوم جدول است و این هفته به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت روی کاغذ شانس این استقلال قرمز پوش برای پیروزی بیشتر است. به خصوص اینکه شاگردان فکری از امتیاز میزبانی هم برخوردارند. مس رفسنجان دومین خط دفاع ضعیف لیگ را در اختیار دارند و تیم پاکدشتی هم دارای یکی از بهترین خطوط حمله لیگ است.

گل‌ریحان تیم سوم جدول میزبان تیم شاهین شهرداری بوشهر است که در رده چهارم جدول قرار دارد این مسابقه یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته محسوب می شود. گل‌ریحان با مجتبی حسینی به دلیل تفاضل گل کمتر در رده سوم جدول قرار دارد و می‌خواهد با پیروزی در این مسابقه همچنان در جمع مدعیان صعود باقی بماند. شاهین شهرداری بوشهر هم با عبدالله ویسی سرمربی جدید خود هنوز اوج نگرفته است و ویسی می‌خواهد در این مسابقه خودی نشان بدهد. سرمربیان دو تیم سابقه مربیگری در لیگ برتر را دارند و تقابل این دو مربی جسور و جوان می‌تواند بازی جذابی را رقم بزند.

آلومینیوم اراک در رده پنجم جدول لیگ میزبان تیم رده دهمی نود ارومیه است. فراز کمالوند هم روندی سینوسی با آلومینیوم داشته و اکنون می‌خواهد تیمش را به رتبه‌های بالاتر و جمع مدعیان برساند اما نود ارومیه تیمی جوان و جنگنده و جسور است که تا امروز محاسبه تمامی کارشناسان و منتقدان را برهم ریخته است.

مس کرمان با ۳۲ امتیاز همچنان در رده ششم جدول است و خیالش راحت است که این هفته از این رده پایین‌تر نمی‌رود و به همین دلیل استراحت اجباری سرمربی این تیم فعلا تمدید شده و نادر دست نشان بازهم از خانه بازی تیمش را در لیگ مقابل تیم قشقایی شیراز تماشا خواهد کرد! قشقایی هم در رده هفتم است که هفته گذشته دربی شیراز را به فجرسپاسی واگذار کرده است.

بادران تهران در رده نهم جدول هفته گذشته مقابل کارون اروند شکستی دور از انتظار را تجربه کرد و این هفته هم باید به مصاف تیم خونه به خونه‌ برود که در رده چهاردهم جدول لیگ است. فرهاد کاظمی دوست ندارد حتی بازی‌های دوستانه را بازنده شود چه برسد به اینکه دومین باخت خود را در لیگ بخواهد متحمل شود بنابراین باید در انتظار یک بادران متحول شده مقابل خونه به خونه باشیم. اکبر میثاقیان هم که هفته قبل یک برد آورد تا با هواداران تیم رابطه‌اش گرمتر شود. نبرد تاکتیکی کاظمی و میثاقیان هم جذاب است دو مربی کهنه‌کار فوتبال ایران که تجربه‌های زیاد و متفاوتی در فوتبال داشته‌اند.

شهرداری ماهشهر که با مجید نامجو مطلق سیر نزولی طی کرد و به رده آخر جدول رسید یک بازی شش امتیازی با تیم کارون اروند خرمشهر دارد. کارون که در رده پانزدهم جدول برای بقا تلاش می‌کند باید در این مسابقه به پیروزی برسد. هومن افاضلی کار سختی نخواهد داشت چون شهرداری ماهشهر بدون سرمربی است.

اسامی داوران و برنامه مسابقات به شرح زیر است:

سه شنبه ۳۰ بهمن ساعت ۱۴:۱۵ سرخپوشان پاکدشت - مس رفسنجان ورزشگاه شهدای اسلامشهر داور:ابوالفضل دوستی کمک ها:بابک عباسقلی زاده و حسین سلیمانی داور چهارم:مرتضی عابدی ناظر:علی نقی مصطفی نژاد گل گهر سیرجان - ملوان بندرانزلی ورزشگاه امام علی سیرجان داور: مهدی نجار کمک ها: مهدی سیفی و علی رعیت داور چهارم:فرزین تمیزی ناظر: سیداحمد صالحی بادران تهران - خونه به خونه مازندران ورزشگاه نفت تهرانسر داور:سعاد وفاپیشه کمک ها:احمد کاظم لو و رامین بابایی داور چهارم: مهدی اجاقی ناظر:متعاقباً اعلام می گردد آلومینیوم اراک - نود ارومیه ورزشگاه امام خمینی اراک داور: وحید مالکی کمک ها:احسان تیموری و بهزاد پناهی داور چهارم: علی صباحی ناظر: علی اکبر جهانی مس کرمان - قشقایی شیراز ورزشگاه امام علی(ع) کرمان داور: محمدرضا مهرگان کمک ها: عباس پورحیدری و حامد تازه پور داور چهارم:عباس صادقی ناظر:محمود رفیعی گل ریحان کرج - شاهین شهرداری بوشهر ورزشگاه انقلاب کرج داور:سیدعلی اصغر مؤمنی کمک ها:اسماعیل احمدی و دانیال باشنده داور چهارم:حامد صادقی جو ناظر:محمد دوستی سه شنبه ۳۰ بهمن ساعت ۱۴:۴۵ شهرداری ماهشهر - کارون اروند خرمشهر ورزشگاه شهدای ماهشهر داور:ایمان کهیش کمک ها:حامد صفایی و عدنان پیروی داور چهارم:علیرضا حیدرپناه ناظر:بابک وسیله بر

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: