محمد ایران‌پوریان: باید جو مسموم در مورد داوران را تمام کنیم/ برای من بازی با تراکتورسازی یک مسابقه عادی نیست

کدخبر: 2311549

برای محمد ایران‌پوریان، مدافع راست تیم فوتبال سپاهان بازی مقابل تراکتورسازی تبریز، تیمش سابقش یک مسابقه عادی به شمار نمی‌آید.

- اخبار ورزشی -

محمد ایران پویان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به شرایط سپاهان بعد از پیروزی برابر پیکان و صدرنشینی زردپوشان در لیگ برتر گفت: وضعیت تیم ما خوب است، چون در حال حاضر صدرنشین هستیم و نتایج خوبی هم گرفته ایم. البته شاید رسیدن به صدر جدول زیاد سخت نباشد، ولی حفظ این شرایط بسیار سخت است، مهم این است که صدرنشینی ما تداوم داشته باشد و در پایان فصل در چنین جایگاهی قرار بگیریم.

وی با اشاره به شانس مدعیان برای رسیدن به قهرمانی و اینکه اصلی ترین رقیب سپاهان چه تیمی است، خاطرنشان کرد: بهتر است از یک تیم اسم نبرم و تیم هایی مثل پرسپولیس، پدیده، تراکتورسازی و استقلال هم برای قهرمان شدن تلاش می کنند. امسال بازی ها سخت شده و البته کیفیت فنی لیگ برتر هم نسبت به سال گذشته پیشرفت کرده است. چیزی قابل پیش بینی نیست، هر تیمی کمتر اشتباه کند قهرمان خواهد شد و امیدوارم آن تیم ما باشیم.

ایران پوریان در واکنش به اعتراض بازیکنان و تیم ها به داوری در بازی های مختلف خاطرنشان کرد: در اینکه اشتباهات داوری وجود دارد شکی نیست و تیم ما هم از این موضوع چند بار متضرر شده است. با این حال اعتقاد من این است که باید این جو مسموم در مورد داوری را تمام کنیم و تغییر رویه دهیم. ایجاد این حاشیه ها چیزی را درست نمی کند و بازیکن هم اگر تحت فشار باشد قطعاً عملکرد خوبی نخواهد داشت. ما باید این جو را درست کنیم تا داوران هم با آرامش و تمرکز بیشتری سوت بزنند.

مدافع پیشین تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد تقابل با این تیم در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز و دیداری که 10 اسفند ماه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این بازی برای من یک بازی عادی نیست، من چند سال برای تراکتورسازی بازی کردم و هیچ وقت محبت هواداران و مردم تبریز را فراموش نمی کنم. این یک بازی ویژه برای من و بازیکنانی که قبلاً برای تراکتورسازی بازی کردند، محسوب می شود. حس خوبی دارم که در ورزشگاه یادگار امام (ره) به میدان خواهم رفت. امیدوارم شاهد بازی جذابی باشیم.

مسعود تابش: خوب نیست باشگاه ها علیه داوران بیانیه می دهند/ می توانیم تا 10 روز آینده شرایط استفاده از VAR را فراهم آوریم

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: