جهانگیری:

هیچ راهی برای حل مسائل اقتصادیجز ورود بخش خصوصی نداریم

کدخبر: 2311563

معاون اول رئیس جمهور گفت: هیچ راهی برای حل مسائل اقتصادی کشور نداریم جز آنکه بپذیریم بخش خصوصی وارد میدان شود و در این ماجرا میدان‌داری کند.

به گزارش خبرنگار دولت فارس، مراسم تجلیل از حاج علاء میرمحمد صادقی کارآفرین خیرخواه و فعال اقتصادی، عصر امروز با حضور همه مسئولان و مقامات لشکری و کشوری در اتاق بازرگانی برگزار شد.

جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به شخصیت میرمحمد صادقی اظهار کرد: آقای میرمحمد صادقی یک فعال اقتصادی، خوشنام و انسانی با اخلاق و مسئولیت‌شناس در مسائل مختلف جامعه است که خداوند این توفیق را به او داده تا توانسته به گونه‌ای عمل، خدمت و زندگی کند که امروز صاحب حضور جمع بسیار ارزشمند و خوبی از شخصیت‌های مختلف و فعالانی از حوزه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشور باشیم. آنها امروز آمدند تا به این کارآفرین خیرخواه خداقوت بگویند.

وی افزود: امروز تصورم بر این بود که مراسم تقدیر از آقای میرمحمد صادقی در محلی خارج از اتاق بازرگانی باشد، اما این خوش‌سلیقگی دست‌اندرکاران اتاق بازرگانی است که این چنین در محیط کار وی چنین مراسمی تقدیری را برگزار کردند.

معاون اول رئیس‌جمهور تصریح کرد: شرایط اقتصادی کشور ویژه است و شاهد مسائل جدی بر ساختارهای اقتصادی هستیم که از برخی بیماری‌ها رنج می‌برد و در عین حال هم با چالش‌های اقتصادی روبه‌رو هستیم و البته باید گفت عملکرد اقتصادی‌مان به گونه‌ای بوده که اقتصادمان نیازمند اقداماتی جدی در زمینه ساختاری و عملکردها است.

وی بیان کرد: بخش خصوصی ایران بخشی باسواد و پرتوان فکری است و می‌تواند در جایگاهی باشد که برای برون‌رفت از وضعیت فعلی اقتصاد کشور راهکارهایی را ادامه دهد، نهادهای مدنی که در بخش اقتصادی شکل گرفته، دارای مدنیت بیشتری هستند و این نهادهای مدنی، نقش تعیین‌کننده‌ای دارند و می‌توانند بسیاری از مشکلات را با ارائه راهکارهای مناسب حل کنند.

وی ادامه داد: هیچ راهی برای حل مسائل اقتصادی کشور نداریم جز آنکه بپذیریم بخش خصوصی وارد میدان شود و در این ماجرا میدان‌داری کند.

ادامه دارد...

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: