ترکی در گفتگو با مهر:

حضور سپاه پاسداران در سیستان فرا قومیتی است

کدخبر: 2311566

عضو مجمع نمایندگان اصفهان گفت: حضور سپاه پاسداران در سیستان و بلوچستان، فرامذهبی و فراقومیتی است.

اکبر ترکی عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه پاسدارانی که از اصفهان به سیستان و بلوچستان رفتند، پاسدار جمهوری اسلامی بودند و پای انقلاب ایستادگی کردند، گفت: پاسدارانی که در حمله تروریستی خاش به شهادت رسیدند علاوه بر پاسداری از مرزها، فعالیت های سازندگی مهمی در استان سیستان و بلوچستان انجام می دادند.

وی گفت: سپاه اصفهان اخیرا وارد سیستان و بلوچستان شده است و به دنبال محرومیت زدایی و بهبود معیشت مردم است به همین جهت پروژه های مهمی در خصوص آبرسانی، پل سازی و جاده کشی در دستور کار دارد؛ بسیاری از شهدای اخیر مهندسانی بودند که فعالیت های سازندگی و جهادی انجام می دادند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، حضور سپاه پاسداران در سیستان و بلوچستان را فرامذهبی و فراقومیتی خواند و افزود: انتظار نداریم که امروز مسئولان ما بگویند که از دشمنان انتقام نخواهیم گرفت.

ترکی با بیان اینکه نباید در برابر امارات و عربستان کوتاه بیاییم، افزود: باید به این اقدامات جواب دندان شکن بدهیم.

وی با اشاره به اینکه برخی مسئولان در کمیسیون امنیت ملی اظهاراتی داشتند که موجب نگرانی ما شد، گفت: شهدای اصفهان عضو رسمی سپاه بودند، آیا حاضر هستید فرزندان شما به جای رفتن به خدمت سربازی فقط شش ماه در این مناطق حضور یابند؟

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: