شهبازی در دوره نخبه‌پروری شهید دیالمه:

جوانان در گام دوم انقلاب سازوکارهای فسادزا را شناسایی و اصلاح آنها را مطالبه کنند

کدخبر: 2311702

دبیر اسبق جنبش عدالتخواه دانشجویی گفت: در گام دوم انقلاب، جوانان باید سازوکارهای فسادزا را شناسایی کرده و با پیگیری خستگی‌ناپذیر اصلاح این سازوکارها را مطالبه کنند.

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، صادق شهبازی دبیر اسبق جنبش عدالتخواه دانشجویی در پنجمین دوره نخبه‌پروری شهید دیالمه که توسط سازمان بسیج دانشجویی در حال برگزاری است، به اهمیت نقش‌آفرینی جوانان اشاره کرد و این نقش آفرینی را موجب جلوگیری از تضعیف انقلاب دانست و گفت: این نقش‌آفرینی با مطالبه پیگیر و خستگی‌ناپذیر اتفاق می‌افتد، مانند آنچه شهید احمدی روشن انجام داد.

وی در ادامه ضمن تشریح ابعاد فتنه‌های آینده دشمن افزود: فتنه ۹۸ که در برخی محافل مطرح می‌شود بیش از اینکه تهدید امنیتی یا سیاسی باشد، تهدیدات اقتصادی است.

شهبازی یادآور شد: گره خوردن اقتصاد کشور در چارچوب‌های سرمایه‌داری و شکل‌گیری طبقه سرمایه‌دار برای کمک به استعمار از اهداف نظام سلطه در فتنه ۹۸ است. استعمار نیازمند ایجاد یک طبقه ذی‌نفع در جوامع هدف خود است که معمولاً این طبقه سرمایه‌دار بوده و با فضای سرمایه‌داری بین‌الملل ارتباط دارند که پس از قطع ارتباط‌های بین‌المللی فشارهای بعدی به کشور وارد می‌شود و بعد از آن نیاز به ارتباط با غرب در کشور مطرح می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اولویت‌هایی که باید مورد توجه جنبش دانشجویی قرار گیرد، اظهار داشت: برای اینکه فعالان دانشجویی از جمله بسیجیان اولویت‌های حرکت خود را بدانند، باید نظرات امامین انقلاب را بخوانند. یکی از متون مهم انقلاب، بیانیه امام خمینی(ره) در پذیرش قطعنامه ۵۹۸ و از متون مهم دیگر بیانیه گام دوم انقلاب بوده که نقطه مشترک هر دو بیانیه، نپذیرفتن شکست و عدول نکردن از آرمان‌های انقلاب بود و راهکارهای مقابله با فتنه‌ها و مشکلات در بیانیه و رهنمودهای امامین انقلاب مشخص است که تکیه بر داخل و تکیه بر عموم مردم جزئی از راهکارهای اصلی به‌حساب می‌آید.

شهبازی گفت: در گام دوم انقلاب، جوانان باید سازوکارهای فسادزا را شناسایی کرده و با پیگیری خستگی‌ناپذیر اصلاح این سازوکارها را مطالبه کنند.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: