سردار غیب‌پرور: اعتماد مردم بزرگترین سرمایه اجتماعی سپاه و بسیج است

کدخبر: 2311709

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از اعتماد مردم به سپاه و بسیج به عنوان یکی از بزرگترین و مهمترین سرمایه‌های این نهاد نام برد و گفت: باید این سرمایه عظیم را حفظ کنیم.

به گزارش ایسنا، سردار غلامحسین غیب‌پرور در حاشیه سفر به سمنان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استمرار و بقاء انقلاب با حضور مردم در صحنه رقم می‌خورد.

این فرمانده ارشد نظامی با بیان اینکه ایران کشور غنی است افزود: اگر خودباوری‌مان را بیشتر کنیم هیچ دغدغه و مشکلی نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه به مناسبت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ۴۰ بسته جهیزیه به چهل زوج نیازمند در استان سمنان اهداء می‌شود افزود: این بسته‌های جهیزیه هیچ کدام از منابع دولتی و سپاه و بسیج نبوده است و با کمک مردم و خیرین تهیه شده است .

سردار غیب‌پرور با اشاره به اینکه اعتماد مردم سرمایه‌ای برای سپاه و بسیج است تصریح کرد: مردم استان سمنان شور و اشتیاق خاصی جهت خدمت به مردم دارند .

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تقدیر از تلاش گروه‌های جهادی برای خدمت به نیازمندان گفت: تمام تلاش‌های گروه‌های جهادی و سایر اقدامات عمرانی، پزشکی و ...در کشور برای خدمت‌رسانی به مردم است .

وی با بیان اینکه رمز استمرار انقلاب و بقاء حیات انقلاب در حضور مردم در صحنه‌ها است افزود: مسئولین باید بیش از پیش به فکر مردم باشند .

وی در ادامه با طرح این پرسش که راهپیمایی ۲۲ بهمن گذشته اگر بدون حضور مردم برگزار می‌شد چه چیزی رخ می‌داد؟ افزود: مردم پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی هستند و امروز نیز شاهدیم برای رفع مشکلات درصحنه حضور دارند .

سردار غیب‌پرور گفت: خوشبختانه در کشور ایران گروه‌های مردمی داوطلب زیادی برای خدمات‌رسانی به مردم اعلام آمادگی می‌کنند لذا باید از این ظرفیت عظیم در راستای حل مشکلات مردم بهره بگیریم. انتهای پیام

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: