گزارش تمرین استقلال

حضور میهمان ویژه و رضایت استقلالی‌ها از چمن مناسب+ عکس

کدخبر: 2311732

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد که کادر فنی و بازیکنان این تیم از کیفیت چمن ورزشگاه نفت تهرانسر ابراز رضایت کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال آخرین تمرین خود را پیش از بازی با پارس جنوبی در زمین چمن ورزشگاه نفت تهرانسر برگزار کرد. آبی‌پوشان که طی روزهای اخیر در چمن‌های نامناسب زمین شماره 2 و 3 ورزشگاه آزادی تمرین کرده بودند امروز در زمینی با شرایط بهتر کارهای تاکتیکی را مرور کرده و از این موضوع ابراز رضایت کردند.

* طارق همام و علی کریمی به دلیل مصدومیت هر دو در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور نداشتند. کریمی روز گذشته مصدوم شده و حدود دو هفته از میادین فوتبال دور خواهد بود.

* در ابتدای تمرین شفر برای دقایقی با شاگردانش صحبت کرد و سپس کادر فنی تیم استقلال برنامه‌های تاکتیکی را زیرنظر گرفت.

* وریا غفوری که بعد از پایان تمرین روز گذشته برای پاره‌ای از توضیحات به وزارت ورزش رفته بود امروز پیرامون این موضوع با هم‌تیمی‌هایش صحبت کرد.

* اسماعیل بهداروند هوادار استقلال که در فینال جام حذفی سال گذشته یکی از چشمان خود را از دست داد امروز میهمان ویژه تمرین آبی‌پوشان بود. وی مورد استقبال بازیکنان و کادر فنی قرار گرفت و آنها به بهداروند خوش‌آمد گفتند.

* بخش پایانی تمرین امروز تیم فوتبال استقلال فوتبال درون‌تیمی بود که بازیکنان حدود 60 دقیقه این فوتبال را زیرنظر کادر فنی برگزار کردند.

تیم فوتبال استقلال فردا از ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف پارس جنوبی خواهد رفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: