مسئول بخش صنعت هشتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر خبر داد

راه اندازی پلت فرم های فروش پارچه های تولید داخل/ فعال سازی هایپر مارکت پارچه ایرانی در کشور

کدخبر: 2311738

مسئول بخش صنعت هشتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر، گفت: راه اندازی پلت فرم های فروش پارچه ایرانی به قیمت تولید کارخانه حرکتی برای توسعه توان صنعت نساجی کشوراست و قصد داریم در این زمینه هایپرمارکت پارچه ایرانی راه اندازی کنیم.

به گزارش خبرنگار زنان و جوانان خبرگزاری فارس، مهدی یکتا مسئول بخش صنعت هشتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر، گفت: راه اندازی پلت فرم های فروش پارچه ایرانی به قیمت تولید کارخانه حرکتی برای توسعه توان صنعت نساجی کشوراست و قصد داریم در این زمینه هایپرمارکت پارچه ایرانی راه اندازی کنیم. مهمترین هدف بخش صنعت تامین پارچه برای خیاطان، طراحان داخلی به قیمت بسیار پایین و قیمت کارخانه است.

وی اظهار داشت: راه اندازی پلت فرم های فروش پارچه های تولید داخل، حرکتی برای توسعه توان نساجی کشور است این موضوع در بخش صنعت اتفاق جدیدی خواهد بود‌.

یکتا تصریح کرد: برنامه های بخش صنعت ویژه برای طراحان و خیاطان در هشتمین جشنواره بین المللی مد ولباس فجر دو قسمت است یکی راه اندازی پلت فرم های فروش پارچه به قیمت درب کارخانه و دوم سه نشست تخصصی بسیار مهم در بخش صنعت است.

اولین نشست تخصصی تحت عنوان استاندارد های طراحی اسموت است اولین بار انجام می شود طراحی لباس در دنیا به روش های مختلف تدریس می شود ولی در هشتمین جشنواره بین المللی مد ولباس فجر سعی کردیم متد اسموت که قدیمی ترین آکادمی مد دنیا است که تابحال روش های آن را در کشور تدریس نکرده ایم.

در این نشست استاد رحیمی از اساتید آکادمیک دانشگاه اسمود در مورد روش های طراحی لباس به روش اسمود سخن خواهد گفت.

دومین نشست تخصصی تکنیک های خلاقانه دوخت برای اولین بار در ایران توسط استاد ایرانی استاد باغبانی بر روی لباس شب و مجلسی به علاقمندان و طراحان حاضر در جشنواره مد و لباس فجر به صورت رایگان آموزش داده می شود.

نشست سوم نیز در مورد نحوه ساختن برند برند برای مزون ها و خانه های مد است تابحال سیمینارها و دوره هایی که در کشور برگزار شده است برند سازی برای شرکت ها و سازمان های بزرگ است در اشل کوچک تر ما این آموزش ها را نداشتیم و امسال برای اولین بار در جشنواره مد و لباس فجر برگزار می کنیم.این پلت فرم در وسعت بسیار زیادی انجام می شود.

در بخش صنعت هشتمین جشنواره بین المللی مد ولباس فجر بیشتر سعی کردیم بخش خیاطان، مزون داران، طراحان را به بخش صنعت متصل کنیم .مهمترین هدف بخش صنعت هشتمین جشنواره بین المللی مد ولباس فجر این است که بتوان زنجیره قبل از پوشاک را توسعه دهیم که بخش عمده آن پارچه و اکسسوار (ملحقات مد و لباس مانند کیف و کفش، جواهرات و زیورآلات است.

مهدی یکتا مسئول بخش صنعت هشتمین جشنواره بین المللی مد ولباس فجر گفت: برای اولین بار پلت فرم های فروش تولید داخلی رونمایی می شود.

مدیر موسسه مد و لباس به دیگر برنامه های بخش صنعت در هشتمین جشنواره بین المللی مد ولباس فجر اشاره کرد و افزود: امسال در بخش صنعت جشنواره، توانمندی های فروش پارچه ایرانی و توانمندی کارخانجات کشور را به نمایش گذاشته خواهد شد.

هشتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر، با شعار خوشا مکران و نقش بی‌مثالش 26 بهمن تا 2 اسفند 97 از ساعت 10 صبح تا 8 شب در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو برگزار می‌شود.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: