«قند پهلو» با تجلیل از محمد صالح‌علا روی آنتن می‌رود/اضافه شدن یک مسابقه ادبی به کنداکتور تلویزیون

کدخبر: 2311971

اولین برنامه از سری هشتم «قند پهلو» ضمن برپایی نکوداشت تلویزیونی محمد صالح علاء مجری و شاعر با حضور وی در بخش داوری این مسابقه ادبی امشب ساعت ۲۲ از شبکه آموزش پخش می‌شود.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، امیر قمیشی تهیه کننده «قند پهلو» درباره فصل جدید این برنامه که از امشب اول اسفند روی آنتن شبکه آموزش می رود، گفت: در اولین برنامه از سری هشتم «قند پهلو»، محمد صالح علاء همراه شهرام شکیبا و ناصر فیض داوران برنامه، به قضاوت افتخاری مرحله اول از رقابت های شاعران طنزپرداز در «قند پهلو» خواهد نشست.

وی عنوان کرد: شب اول از «قند پهلو» همراه با نکوداشت محمد صالح علاء به بررسی اثر وی با نام «تمام آنچه که مردان در باب زنان می دانند» به عنوان نمونه موفقی از طنز در فرم اختصاص دارد.

در اولین برنامه سری هشتم «قند پهلو» که چهارشنبه اول اسفند روی آنتن می رود حکایت های آشنایی از طنز ایران و جهان به روایت حسین الهی قمشه ای، آیتم هایی چون زرویی خوانی، مشاعره شعر طنز، «عکس و مکث» و دیگر بخش های رقابتی ثابت به مدت یک ساعت پخش می شود.

حاشیه های مجازی برای تلویزیون| از تعطیلی "حالا خورشید" تا دلزدگی مخاطبان از تبلیغات جشنواره جام جم

سری هشتم «قند پهلو» محصول گروه مهارت های شبکه آموزش سیماست که از اول اسفند به صورت یک شب در میان و سپس در ایام نوروز هرشب ساعت 22 از شبکه هفت سیما با اجرای رضا رفیع و به تهیه کنندگی امیرقمیشی و میثم تربتی روی آنتن می رود.

پخش" مسابقه بزرگ مشاعره ایران " از شبکه هفت سیما

سری جدید برنامه مسابقه بزرگ مشاعره ایران با اجرای اسماعیل آذر و به تهیه کنندگی امیر حسین آذر با ویژه گی ملی و کشوری بودن آن با حضور شرکت کنندگانی از استان های مختلف کشور هر هفته روزهای فرد در ساعت 22 میهمان خانه های گرم بینندگان شبکه می شود.

"مسابقه بزرگ مشاعره ایران " از بخش های مختلفی مانند مسابقه شعر خوانی به منظور نشر و گسترش اخلاق ، دین و حکمت که جان مایه شعر فارسی است، آموزش صحیح خوانی شعر و آرایه های ادبی ، معرفی شاعران فارسی گوی، اشاعه هنر مشاعره به عنوان یک سنت فرهنگی و بومی کشور ، باز گویی دستاورد های ادبی در زمینه شعر پس از انقلاب اسلامی تشکیل شده است.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: