تصاویر گوشی جدید وان‌پلاس در فضای مجازی منتشر شد

کدخبر: 2312008

تصاویر جدیدی از گوشی جدید وان‌پلاس در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده‌ که اطلاعاتی جزئی از این گوشی را برملا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، همه ما با گوشی های شرکت وان پلاس آشنا هستیم. این برند توانست سال ۲۰۱۸ با معرفی OnePlus 6T ، خود را به عنوان یکی از محبوب ترین برندهای جهان معرفی کند و یک شرکت موفق در سطح اپل و سامسونگ به نظر بیاید. درست است که شرکت وان پلاس هر سال دو گوشی معرفی می کند اما هر گوشی در زمینه طراحی ظاهری نسبت به نسل قبل خود ارتقاء یافته است. سال گذشته، وان پلاس دو گوشی دارای ناچ معرفی کرد. یکی از این گوشی ها OnePlus 6 با ناچ بزرگ iPhone X بود و دیگری OnePlus 6T با ناچ قطره ای شکل خود بود. شایعاتی شده که این شرکت قصد دارد امسال یک گوشی را به بازار ارائه کند که دارای ناچ نیست و دارای دوربین دوربین سلفی با مکانیزم کشویی است.

تصویری که در ادامه مشاهده می کنید، از گوشی آینده این شرکت، OnePlus 7 گرفته شده و تصویر این گوشی به سرعت در فضای مجازی در حال پخش شدن است. اینگونه که از تصویر برمی آید، دارای پیشانی بزرگتری است و به نظر می رسد دکمه های سخت افزاری آن در جای عجیبی قرار گرفته باشند. این عجیب بودن احتمالاً به دلیل این است که گوشی برعکس گذاشته شده و قسمت پایینی گوشی با قرار گرفتن در بالای تصویر ظاهر عجیبی از آن را برای ما ایجاد کرده است. اگر این تصویر واقعاً مربوط به OnePlus 7 باشد، می توان گفت این قابلیت را به ما نشان خواهد داد که رابط کاربری آن قادر است در هر جهتی مورد استفاده قرار گیرد. با این وجود می توان گفت وان پلاس یک قابلیت جدید را معرفی خواهد کرد.

تصاویر گوشی جدید وان پلاس در فضای مجازی دیده شد

اوپو سال گذشته گوشی Find X را با دوربین سلفی دارای مکانیزم بیرون جهنده معرفی کرد و به همین روال دو شرکت هوآوی و شیائومی به ترتیب با معرفی Honor Magic 20 و Mi Mix 3 از این شرکت تقلید کردند. حالا، امسال نوبت به وان پلاس رسیده است که مانند همیشه خود را با شرکت اوپو تطبیق دهد. وان پلاس برای دوربین سلفی OnePlus 7 همان مکانیزمی را نظر گرفته که اوپو برای Find X استفاده کرده بود.

هنوز اطلاعاتی از شرکت وان پلاس مبنی بر واقعی بودن این تصویر به دست نرسیده و هیچ چیزی تأیید یا رد نشده است. با این وجود باید برای رویدادهایی که این شرکت معتبر در نظر خواهد گرفت، خود را آماده کنیم تا ببینیم چه تغییراتی در طراحی گوشی های بعدی آن وجود دارد.

تصاویر گوشی جدید وان پلاس در فضای مجازی دیده شد

بیشتر بخوانید: وان پلاس ۶ تی- OnePlus 6T بسیار سریع تر از گوشی های دیگر شارژ می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: