رئیس سازمان زیباسازی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد؛

بازگشت تصویر آیت‌الله طالقانی به دیوارهای پایتخت

کدخبر: 2312176

ضرغامی گفت: تصویر آیت‌الله طالقانی که پیش از این به درخواست مالکان یک ساختمان از دیوار آن حذف شده بود، به دلیل نیافتن مکان مناسب دوباره بر همین دیوار نقش می‌بندد.

برزین ضرغامی رئیس سازمان زیباسازی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به عملیات اجرای تصویر آیت الله طالقانی روی یکی از دیوارهای خیابان طالقانی گفت: از گذشته هم تصویر آیت الله طالقانی بر روی این دیوار وجود داشت، اما با توجه به نقل و انتقالاتی که در این ساختمان صورت گرفت و مالکان جابه جا شدند، افراد جدید از سازمان زیباسازی درخواست کردند که خودشان از فضای دیوار برای تبلیغ استفاده کنند.

بیشتر بخوانید؛ شهرداری تابلوی نقاشی آیت الله طالقانی را حذف کرد

وی افزاد: چون از لحاظ قانونی حق انتخاب با آنها بود، قرار شد که تصویر آیت الله طالقانی بر روی دیواری دیگر منقوش شود.

رئیس سازمان زیباسازی شهرداری تهران با بیان اینکه فضای مناسبی برای به تصویر کشیدن چهره آیت الله طالقانی بر روی دیوارهای این خیابان یافت نشد، اظهار کرد: از این جهت از مالکان درخواست کردیم که اجازه دهند مجدداً تصویر آیت الله طالقانی بر روی این دیوار نصب شود و آنها هم موافقت کردند.

مهدی طالقانی فرزند آیت الله طالقانی نیز در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ما از گذشته اصراری بر این نداشتیم که تصویر پدرمان در خیابان های شهر نصب شود اما مدتی قبل این تصویر را پاک کردند و به جای آن تصویر یک شامپو را کشیدند تا کار تجاری انجام دهند؛ به همین دلیل ما هم اعتراض کردیم.

وی با بیان اینکه مالکان ساختمان نمی توانستند در چنین موضوعی ورود کنند، اظهار کرد: این اقدام با اجازه و تأیید سازمان زیباسازی صورت گرفته بود.

حالا این سؤال مطرح است که چرا پیش از آنکه اجازه پاک کردن تصویر آیت الله طالقانی داده شود نسبت به یافتن دیوار جایگزین اقدام نشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: