حاشیه‌نگاری گوینده شبکه‌ خبر از دیدار اخیر مردم آذربایجان با رهبر انقلاب

کدخبر: 2312203

در این خیر حاشیه‌نگاری جالب زهرا خلیلی، گوینده شبکه‌ خبر، از دیدار ۲۹ بهمن مردم آذربایجان با حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای را می‌خوانید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، چند روز پیش در ۲۹ بهمن طبق سنوات گذشته حضرت آیت اللّه خامنه ای رهبر انقلاب به مناسبت قیام مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶ با مردم آذربایجان دیدار کردند.

زهرا خلیلی، گوینده شبکه خبر به عنوان شخصی که در این دیدار حضور داشت، یک حاشیه نگاری از این دیدار نوشته است که در ادامه آن را می خوانید.

« بی تاب بودم زودتر فردا برسد، صبح زود بیدار شدم و بعد از نماز، صبحانه نخورده عازم حسینیه شدم. هوا گرگ و میش بود، شوق دیدار داشتم، بخاطر نبود ترافیک خیلی زودتر از آنچه فکر می کردم به مقصد رسیدم و فکر می کردم جزو اولین نفراتی باشم که وارد حسینیه می شوم ولی این خوشی زیاد طول نکشید! زمانی که دیدم قبل از من آذربایجانی ها و تبریزی های غیرتمند و عاشق رهبر رسیده اند و صف طولانی ای تشکیل شده!

فکر کردم این ها با طی حدود ٩-١٠ ساعت راه باز هم زودتر از من رسیده اند! انتظار داشتم خسته و خواب آلود باشند، اما آنچنان شاد بودند که خستگی را خسته می کردند.

در آن هوای سرد صبح تهران، با شیرینی و شیرکاکائو پذیرایی شدیم. یک پذیرایی ساده، مثل همان حسینیه ساده و بی آلایش که حالا محبت و عشق در آن موج میزد.

چندین بار تجربه حضور در حسینیه را داشتم ولی هر بار آنجا باز هم برایم تازگی داشت. از دیدن تبریزی های پر شور و هم استانی ها و همشهری هایم خرسند شدم، خصوصا از دیدن خانواده شهدا و دوستان، علی الخصوص همسر محترم شهید تجلایی، بزرگمرد لشگر عاشورا.»

متن گوینده شبکه خبر از دیدار ۲۹ بهمن مردم آذربایجان با رهبر انقلاب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: