دستگیری ۸ نفر در ارتباط با حادثه تروریستی محور خاش - زاهدان

کدخبر: 2312317

رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان از دستگیری هشت نفر در ارتباط با حادثه تروریستی محور خاش –زاهدان خبر داد.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی دادگستری استان سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی اظهار کرد: این افراد با تلاش های نیرو های نظامی، انتظامی، امنیتی و پشتیبانی دستگاه قضایی دستگیر و بازداشت شدند.

به گفته وی، دو نفر از این افراد، طی روز گذشته(چهارشنبه) و امروز(پنج شنبه) دستگیر شدند.

وی بیان کرد: از 6 متهم دستگیر شده در روزهای قبل که جرم آن ها محرز شده، یک نفر زن است که مالک خودروی انتحاری بوده و در شهرستان خاش دستگیر شده است.

رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان گفت: در بررسی های به عمل آمده از منزل نامبرده( متهم زن) قطعاتی از خودروی انتحاری کشف شده است.

این مقام قضایی تصریح کرد: پرونده با قاطعیت در مجتمع جرایم امنیتی در حال پیگیری است و به محض محرز شدن و قطعیت مجرمیت نسبت به صدور حکم اقدام و احکام شرعی صادره با قاطعیت اجرا خواهد شد و به اطلاع عموم خواهد رسید.

حمیدی همچنین از کشف خانه های تیمی در شهرستان های خاش و سراوان خبر داد و افزود: در بررسی های انجام شده 150 کیلو مواد منفجره آماده انفجار در شهرستان خاش و 600 کیلو مواد منفجره پیش ساخت بمب در شهرستان سراوان کشف شد.

وی همچنین از دستگیری 3 متهم در ارتباط با ترور مأمور راهنمایی و رانندگی خبر داد و اظهار کرد: در بررسی های اولیه سرنخ های خوبی به دست آمده است که از بیان جزییات معذوریم.

جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس با وزیرکشور درباره حادثه تروریستی زاهدان

درخواست 2 نماینده درباره پیگیری حادثه تروریستی زاهدان در مجلس

وزیر اطلاعات: پاسخ قاطعی به تروریست ها می دهیم

فرمانده نیروی زمینی سپاه: عامل انتحاری و 2 نفر از اعضای تیم تروریستی زاهدان پاکستانی بودند

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: