روح‌پرور: رقابت‌های بین‌المللی سوپر ساباکی با حضور ۱۲ کشور خارجی در ماکو برگزار خواهد شد

کدخبر: 2312348

رئیس کمیته سوپر ساپاکی فدراسیون ورزش‌های رزمی گفت: سومین دوره مسابقات بین المللی کومیته سوپرساباکی فدراسیون ورزش‌های رزمی در دو بخش بانوان و آقایان در منطقه آراد ماکو برگزار خواهد شد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اکبر روح پرور، رئیس کمیته سوپر ساباکی فدراسیون ورزش های رزمی در خصوص برگزاری مسابقات بین المللی این کمیته اظهار داشت: سومین دوره مسابقات بین المللی کومیته سوپرساباکی فدراسیون ورزش های رزمی از تاریخ 7 الی 10 اسفندماه در دو بخش بانوان و آقایان در چند استایل با همکاری منطقه آزاد ماکو در این شهر برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: این رقابت ها با شرکت 400 ورزشکار داخلی و خارجی و با حضور 12 کشور افغانستان، استرالیا، هند، پاکستان، عراق، سوریه، ازبکستان، ترکیه، جمهوری آذربایجان، لبنان، پاکستان و گرجستان همراه با ایران در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار می شود که ایران در این پیکارها دو تیم دارد.

رئیس کمیته سوپرساباکی فدراسیون ورزش های رزمی گفت: برای حضور در این مسابقات از کشورهای آلمان، انگلیس، فرانسه و لهستان نیز دعوت کرده بودیم که امکان حضور آنها فراهم نشد. در سال های اخیر در رقابت های بین المللی متعددی حضور یافتیم که نمایندگان ایران موفق به کسب مدال های متعددی شدند.

روح پرور در خصوص جوایز این مسابقات توضیح داد: به علت آنکه نمی توانیم این رقابت ها را به صورت حرفه ای برگزار کنیم امکان ارائه جوایز دلاری وجود ندارد و تنها برای نفرات برتر کمربند طلایی و جام اهدا می شود.

وی در خصوص ادوار گذشته مسابقات بین المللی سوپرساباکی گفت: دوره قبلی مسابقات تحت عنوان اوراسیا با حضور 14 کشور در تهران برگزار شد که تیم ایران عنوان قهرمانی را بدست آورد.

مسئول کمیته سوپرساباکی فدراسیون ورزش های رزمی تصریح کرد: رقابت های بین المللی ماکو با مجوز شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان و زیرنظر فدراسیون ورزش های رزمی برگزار می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی و هیئت استان و همچنین منطقه آزاد ماکو همکاری خوبی با ما کردند تا بتوانیم میزبان خوبی برای این رقابت بین المللی باشیم.

لیگ جهانی کاراته وان امارات| تکرار قهرمانی کومیته مردان ایران

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: