ماشین‌سازی از تیم‌های قدیمی فوتبال ایران است

فرکی:دوست ندارم با ضد فوتبال امتیاز بگیرم/تلاش می‌کنیم دست پر از تبریز برگردیم

کدخبر: 2312358

سرمربی تیم پیکان گفت: به دنبال کسب نتیجه خوب برابر ماشین‌سازی هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حسین فرکی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر ماشین‌سازی تبریز گفت: پیش‌بینی در فوتبال کار بسیار سختی است خصوصا در فوتبال ایران، اما به دنبال کسب نتیجه خوب در بازی مقابل تیم ماشین‌سازی هستیم.

وی گفت: من بعد از یک و نیم سال دوری از فوتبال، به مربیگری بازگشتم و تیم پیکان در 2 بازی برگشت مغلوب شده که برابر استقلال یک نیمه بد و یک نیمه خوب بودیم و در مقابل سپاهان هر 2 نیمه خوب بودیم، اما در نهایت در هر 2 بازی شکست خوردیم.

فرکی گفت: تلاش می‌کنیم در تبریز با دست پر از میدان خارج شویم و تیم ماشین‌سازی از تیم‌های خوب و قدیمی فوتبال ایران است و زمانی که در تیم پاس حضور داشتم در جام تخت جمشید چند بار با تیم ماشین‌سازی بازی کردیم و خوشحالم که این تیم به لیگ برتر بازگشته است.

سرمربی تیم پیکان در مورد حریف فردای تیمش گفت: هدایت تیم ماشین‌سازی برعهده رضا مهاجری از دوستانم است و این تیم در دور برگشت نتایج خوبی را کسب کرده است، ما هم این تیم را آنالیز کرده و تلاش می‌کنیم نتیجه خوب در این دیدار کسب کرده و با کسب امتیاز بدشانسی‌های ما به اتمام رسد.

وی افزود: 4 بازی آخر ماشین‌سازی را دیدیم و می‌دانم که بازیکنان تاثیرگذاری دارند، ما هم نیاز داریم که هر چه سریع تر به 3 امتیاز دست یافته و وضعیت تیم خود را سر و سامان دهیم و به دنبال کسب امتیاز با بازی زیبا هستیم و به هیچ وجه به دنبال ضد فوتبال نیستم.

مربی سابق تیم ملی گفت: می‌دانم نقاط قوت و ضعف سبزپوشان کجا است و باید شرایطی فراهم کنیم که نتیجه بازی را به سود خود تمام کنیم.

وی گفت: برابر حریفانی که تقریبا در جدول به ما نزدیک هستند به دنبال پیروزی هستیم و این بازی‌ها 6 امتیازی است و می‌تواند تیم را در جدول رده‌بندی بالا کشد.

حسین فرکی در مورد وضعیت بازی تیمش گفت: شرایط تیم پیکان به گونه‌ای است که بسیار کم اتفاق می‌افتد که مدت‌ها از کسب پیروزی بازماند، همانطور که زمانی هم پیکان با 7 برد متوالی، در جدول شکست نخورده بود و برای خود من در تیم فولاد 20 هفته شکست نخورده بودیم و یا الان سپاهان هفته‌ها است که باخت نداشتند و شرایط زیادی در این نتایج نقش دارند که یکی بستن تیم است.

وی افزود: در این مدت کوتاه تفکر من هنوز به تیم انتقال نیافته است و قرعه هم بد به تیم پیکان خورده بود و شروع 2 بازی برگشت با 2 بازی سخت برابر تیم‌های سپاهان و استقلال نتوانستیم نتیجه لازم را بگیریم.

فرکی گفت: پیکان تیم خوب و ریشه‌دار در فوتبال ایران است و اینکه چرا پیکان نمی‌تواند مدعی باشد دلایل زیادی دارد که ابتدا نباید نقش هواداران را فراموش کرد و تیم‌های پیکان و سایپا هوادار ندارند در حالی که هوادار می‌تواند نقش سازنده‌ای در تیم داشته باشد همانطور که تیم‌هایی نظیر نفت مسجد‌سلیمان و نساجی با هواداران خود توانستند نتایج خوبی گرفته و به لیگ برتر هم برسند.

سرمربی پیکان عنوان کرد: فعلا در فاز قهرمانی نیستیم و با کمترین امکانات داریم فوتبال بازی می‌کنیم و نمی‌توانیم بازیکنان بزرگی را هم جذب کنیم و هوادار هم نداریم و اینها کارمان را سخت می‌کند، اما تلاش می کنیم با کمترین بضاعت نتایج خوبی دست یابیم.

وی افزود: به کار خود اطمینان دارم و به بازیکنانم هم اعتقاد داشته و می‌توانیم این دوران سخت را گذرانده و یک برد و کسب 3 امتیاز می‌تواند ما را تا نیمه‌های جدول بالا بکشد و در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و چه کسی فکر می‌کرد چند سال پیش فولاد قهرمان لیگ برتر شود.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: