شاهین‌طبع: ژاپنی‌ها خوش شانس بودند/ مطئن باشید مقابل استرالیا عملکرد بهتری خواهیم داشت

کدخبر: 2312364

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: بازی با استرالیا بسیار سخت خواهد بود، ولی مطمئن باشید که بهتر از دیدار با ژاپن به میدان خواهیم‎ رفت.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران درخصوص شکست تیمش مقابل ژاپن در پنجره ششم انتخابی جام جهانی بسکتبال اظهار داشت:‎ شب بسیار سختی بود و بازیکنان حریف 97 امتیاز از ما گرفتند. آنها پرتاب های دو و سه امتیازی بسیار خوبی داشتند و ما نتوانستیم بازیکن آمریکایی آنها را کنترل کنیم و در مجموع عملکرد آنها باورنکردنی بود‎

وی ادامه داد: ژاپنی ها در ریباند بسیار عالی عمل کردند و خوش شانس بودند که تعداد بسیار زیادی پرتاب موفق به سبد داشتند. آنها در دیدارهای گذشته چنین آماری نداشتند.‎

سرمربی ایران تصریح کرد: بازیکنان ما نتوانستند فازکاس را متوقف کنند، ولی در مقابل بازیکنان حریف بازی را کنترل کردند‎.

شاهین طبع گفت: اگر چرخش بهتری در بازی داشتیم، شاید نتیجه بهتری کسب می کردیم. ما در نیمه اول فرصت های زیادی برای شوت زدن را از دست دادیم و در مجموع شوت های بیرونی ما زیاد خوب نبود‎.

وی تصریح کرد: بازیکنان شوتزن همیشه در شرایط ایده آل نیستند و ممکن است در بعضی موارد عملکرد خوبی نداشته باشد. بنابراین نباید توقع داشت که آنها همیشه عالی بازی کنند.‎

شاهین طبع ادامه داد: بازیکنان ژاپن بسیار با انگیزه بودند و دو برابر ما ریباند داشتند. بازیکن آمریکایی به آنها بسیار کمک کرد و تمرکز را از ما گرفت. وی با وجود آنکه مصدوم بود، اما امتیازات زیادی کسب کرد و ما مجبور شدیم به خاطر حضورش ساختار دفاعی تیم را تغییر دهیم.‎ همچنین بازیکن شماره 6 ژاپن برنامه ریزی ما را در این بازی به هم ریخت‎.

سرمربی تیم ایران گفت: ما در این بازی باید با امتیاز زیر 7 به ژاپن می باختیم تا جشن صعود بگیریم، ولی حالا باید در انتظار نتیجه بازی اردن و لبنان باشیم، چون نتیجه آن برای ما بسیار مهم است‎.

وی درباره عملکرد مایک رستم پور بازیکن تیم ملی ایران گفت: او به تازگی به تیم اضافه شده ولی در دیدار امروز بسیار زحمت کشید و فداکاری کرد و کم اشتباه بود. او برای هماهنگ شدن نیاز به زمان بیشتری دارد‎.

شاهین طبع در پایان گفت: بازی با استرالیا بسیار سخت خواهد بود، ولی مطمئن باشید که بهتر از دیدار امروز به میدان خواهیم‎ رفت.

آرن داوودی: زمان خداحافظی از تیم ملی فرارسیده بود

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: