لاماس: از پیروزی در خانه تیم بسکتبال ایران خوشحالم/ فازکاس: نتیجه پایانی بازی مهم است

کدخبر: 2312366

سرمربی تیم بسکتبال ژاپن از پیروزی در دیدار مقابل ایران ابراز خوشحالی کرد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, خولیو لاماس، سرمربی تیم ملی بسکتبال ژاپن درباره پیروزی تیمش مقابل ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی بسکتبال اظهار داشت: از این پیروزی بسیار خوشحالم.ما احترام زیادی برای ایران قائل هستیم‎.

وی ادامه داد: خوشبختانه بازیکنان ما در حمله بسیار خوب عمل کرده و درصد بالایی از شوت های خود را وارد سبد کردند‎.

سرمربی ژاپن گفت: بازیکن آمریکایی تیم ما در حمله عالی بود. همچنین گارد راس های ما و بازیکنان ذخیره ای که به میدان آمدند نیز به ما کمک بسیار زیادی کردند‎.

لاماس تصریح کرد: به داشتن چنین بازیکنانی افتخار می کنم. ما به یک پیروزی دیگر برای صعود به جام جهانی نیاز داریم. به همین خاطر نمی توانیم خیلی از پیروزی مقابل ایران خوشحال باشیم‎.

وی خاطرنشان کرد: ما در پست 3 و 5 بازیکنان بلند قامتی داریم که در ریباند و شوت های دو امتیازی بسیار موفق عمل کردند. همچنین پس از شکست دادن تیم ایران و قزاقستان در پنجره چهارم انتخابی جام جهانی، به اعتماد به نفس زیادی رسیدیم و مرتب بهتر و بهتر شدیم.‎

لاماس در پایان در خصوص بازی بعدی تیمش مقابل قطر گفت: ما تمام هفته روی بازی با ایران تمرکز کرده بودیم، ولی از حالا باید به دیدار با قطر فکر کنیم که برای ما اهمیت بسیار زیادی دارد. باید مقابل قطر در بهترین شکل باشیم، چون راه صعودمان به جام جهانی پیروزی مقابل قطر است‎.

همچنین «نیک فازکاس» بازیکن آمریکایی الاصل تیم ژاپن در نشست خبری پس از بازی در مورد مصدومیت زانوی خود گفت: چیز زیادی برای گفتن در این مورد ندارم، ولی من در دیدارهای قبلی امتیازات زیادی برای تیم ملی گرفتم و به نظر من نتیجه پایانی اهمیت دارد‎.

بسکتبال انتخابی جام جهانی| محمد جمشیدی موثرترین بازیکن ایران مقابل ژاپن شد

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: