محمودی شاه نشین: ارکان نظام با هم‌افزایی در حل مشکلات کشور گام بردارند

کدخبر: 2312396

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با تاکید بر این که «مردم در کنار تمام مشکلات در صحنه‌های مختلف انقلاب حضور یافتند» گفت: امروز باید همه ارکان نظام با هم‌افزایی در کنار یکدیگر در راستای حل مشکلات گام برداشته و از حمایت مردم قدردانی و استفاده کنند.

محمد محمودی شاه نشین در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به بخشی از بیانیه مقام معظم رهبری که در آن فرمودند حضور مردم در انتخابات و صحنه‌های ملی در این چهل سال به اوج خود رسیده است بیان کرد: مقام معظم رهبری با درایت و تیزبینی که دارند همواره به نکاتی می‌پردازند که خیلی از افراد از آن غافل هستند. حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب و حمایت آنها یکی از این نکات است.

وی در ادامه اظهار کرد: در شرایط سخت امروز عده‌ای انتظار حضور پر رنگ مردم در روز ۲۲ بهمن نداشتند اما مردم آمدند و از انقلاب خود دفاع کردند. این حضور پر شور مردم در تمام صحنه ها نشان می‌دهد که مردم به انقلاب نظام و دستاورهای آن پایبند هستند. آن چه که مردم را امروز اذیت می‌کند مشکلات اقتصادی است.

نماینده مردم شهریار در مجلس تصریح کرد: عمده مشکلات مردم ناشی از بی‌برنامگی بخش‌هایی از دولت، مجلس و دستگاه‌های مربوطه و چالش‌هایی است که آنها با هم دارند. از نظر بنده همه ارکان نظام باید با هم‌افزایی در حل مشکلات کشور گام بردارند.

وی در ادامه تاکید کرد: باید از حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب قدردانی کرد و با استفاده از حمایت مردم در راستای حل مشکلات گام برداشت. اگر هر کس به دنبال سلایق خود یا رویکردهای سیاسی گروه خود باشد در این مقطع همسو با دشمن گام برداشته است.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: