توکلیان در گفتگو با مهر:

کشتی‌گیران المپیک ۲۰۲۴ را در اختیار داریم/ ۶ اردو تا مصاف جهانی

کدخبر: 2312413

سرمربی تیم کشتی آزاد نوجوانان معتقد است هم اکنون نفراتی در اردوی این تیم حضور دارند که باید در آینده در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ به میدان بروند.

امیر توکلیان مربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان که مدتی است هدایت تیم نوجوان را بر عهده گرفته به خبرنگار مهر گفت: آخرین اردوی تیم کشتی آزاد نوجوانان روزهای ۱۰ تا ۲۵ بهمن ماه به همت و حمایت شهرداری مشهد در این شهر برگزار شد که ما باید طی روزهای ۱۹ تا ۲۱ اسفندماه هم رقابتهای انتخابی را برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: برنامه ریزی دقیق برای نوجوانان تا زمان حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا و جهان صورت گرفته است. کادر فنی تیم نوجوانان در نظر دارد با توجه به برنامه های پیش رو چهار اردوی آماده سازی را در سال جدید برای حضوردر رقابتهای قهرمانی آسیا برگزار کند. ضمن اینکه با توجه به فاصله زمانی اندک تا رقابتهای جهانی بلافاصله دو اردوی دیگر هم تا این آوردگاه بزرگ برای نوجوانان پیش بینی شده است.

سرمربی تیم کشتی آزاد نوجوانان کشورمان ادامه داد: ما علاوه بر برگزاری اردوهای متعدد به فدراسیون کشتی پیشنهاد دادیم در یک تورنمنت بین المللی هم حضور یابیم که این برنامه به احتمال فراوان روز ۲۳ فروردین ما با اعزام به تورنمنت ترکیه اجرایی خواهد شد.

توکلیان اظهار داشت: در سال آینده رقابتهای قهرمانی آسیا در چین و مسابقات جهانی بلغارستان را پیش رو داریم که امیدوارم تا آن زمان با حمایت و همراهی متولیان ورزش بتوانیم بهترین نفرات را راهی این مسابقات کنیم. نباید فراموش کرد این نفراتی که امروز در اردوهای تیم نوجوانان مشغول تمرین هستند، همان آزادکارانی خواهند بود که باید در المپیک ۲۰۲۴ به میدان بروند و برای ایران افتخارآفرینی کنند. در نتیجه باید از این پتانسیل ارزشمند و تازه نفس حمایت کرد و آنان را مهیای روزهای سخت و میادین بزرگ کرد.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: